Výlet na Niagáry / Trip to Niagara Falls

5. října 2015 v 18:10 |  9. měsíc
V pátek jsem se probudila se zazvoněním budíku v 7 ráno, jelikož Anna (z Německa) už mi vyzvedávala v 7:30, aby jsme stihly vlak v 7:50 směr White Plains, kde nás vyzvedával autobus v 8:50. Samozřejmě měl autobus zpoždění, ale co, už jsme byly totiž na tak natěšené, že vyrážíme na Niagáry a že máme po dlouhé době zase volno, že nám to zas tak moc nevadilo (no, kdyby nebyla taková zima, tak nám to asi nevadí vůbec).

Takže cesta trvalo okolo 8 hodin, v tom teda počítám i přestávky. Pustili nám i filmy The Longest Ride a Aloha, takže to utíkalo. Pár au-pairek zůstávalo na americké straně, a to hlavně holky ze Jihoafrické republiky nebo Mexika, protože do Kanady potřebují víza a třeba co vím, tak jedna holčina zaplatila 110 dolarů za žádost o víza a žádost byla zamítnutá. Naštěstí většina z nás tento problém neměla. Poté co jsme holky vysadily na americké půdě, přes Rainbow bridge (český název: Obloukový most) jsme přejeli na kanadskou stranu, prošli jsme kontrolou, dostali jsme razítko do pasu a asi tak dalších 10 minut jsme jeli na hotel. Na pokojích jsme byli po čtyřech: já, Anna (z Německa), Jenn a Cherokee (z Austrálie). Na pokoj jsme teda dorazily okolo 6-7 hodiny a to jediné co jsme udělaly je, že jsme se připravily jít se podívat na vodopády, protože to je proč jsme sem přijely :D takže jsme se pár holek sebraly a vyrazily. V noci na ně z mostu svítí světla, takže jak jsme říkaly opravdu kouzelné. Bohužel ani iphone ani gopro moc dobrý fotky v noci nebere, ale snažila jsem se to alespoň trochu zachytit. Poté jsme šly zpět na hotel, připravit se na večer, protože se plánovala jít na párty :) jelikžo co, ano v Kanadě se smí pít od 19, takže hurá hurá, můžu tady pít, ale že v klubech bude takhle prázdno nikdo nečekal, takže jsme prošly 3 kluby a bar a nikde nikdo :( takže okolo 12 jsme se vrátily zpět na hotel a šly spát (ehm...chtěly), jen naše spoubydlící CH měla menší párty, takže jsme zalehly až okolo 2)
Sobota - ráno jsme měly budíček v 9, protože jsme si musely vyzvednout lístky na Cave of the Wind tour (procházíš pod/vedle vodopádů) a Maid of the Mist (tour na lodi k vodopádům), za které jsme si zaplatily 26 dolarů a chtěly jsme v 9:30 jít s první skupinou. Musely jsme zase přejít na americkou stranu, takže zase kontrola, ale všechno v pohodě. Na Maid of the Mist jsme dostaly modré pláštěnky a už se šlo. Byla to paráda, dostat se takhle blízko k vodopádům, protože je naprosto neuvěřitelné jak je ten proud vody tak silný a kolik vody tam proteče. No paráda, samozřejmě i skrz pláštěnky jsme byly neuvěřitelně mokré, ale co ještě nás čeká Cave of the Wind, který byl ještě lepší. Procházíte totiž po červených můstkách pod/vedle vodopádu a jelikož bylo větrno, je to spíš že procházíte vodopád :D ale paráda, byly jsme ještě víc mokré, ale stálo to za to. (Dneska večer se budu snažit udělat video, tak to uvidíte sami).

s Annou
z Maid of the Mist
po Maid of the Mist

Jelikož jsme byly šíleně morké, rozhodly jsme se přejít zpátky do Kanady a jít na hotel se vykoupat, jinak skončíme po tomhle víkendu nemocné. Po koupely jsme váhaly jestli máme jít do Skylon Tower, což je věž s restaurací + vyhlídkové patro (jestli používám správné české slovo) nebo Wheel (ruské kolo). Nakonec vyhrála věž, protože je blíž k vodopádům, takže uvidíme lépe. A opět, rozhodně těch 11 dolarů za to stálo, protože jsme tak měly úžasnej výhled na vodopády. V 7 už jsme měly sraz s dalšíma holkama v Hard Rock Café (restaurace) - já si dala výborného lososa s br. kaší a zeleninou a samozřejmě koktejl (když už teda můžu v Kanadě pít). Na závěr jsme se jen procházely po městě, které je tak turistické až to bolí. Je to takové menší Las Vegas. :) nakupily jsme suveníry a šlo se na hotel.

V neděli se odjíždělo už ráno v 9, takže jsme jen ráno vstaly, nasnídaly, dobalily a vyrazily na autobus. Naštěstí nikde žádná zácpa, takže jsme se do White Plains dostaly okolo 6, v 6:27 nám jel vlak do Chappaquy.
____________________

A to je závěr mého článku, někdy tenhle týden čekejte video. Jinak s rodinkama se zatím moc nehýbám, stále jsem na čísle 3, od čtvrtka nic, tak snad dneska se mi nějaké objeví na profilu. Snad se vám líbí nový design stránky. Vím, že to není žádná paráda, ale už jsem se na tu růžovou nemohla koukat :D

Jinak kdo mě ještě nesleduje, tak ať začne :)
snapchat: dee123cz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.