Miami, Florida - říjnová dovolená

24. října 2015 v 20:55 |  10. měsíc
Jak já se těšila, jako malé dítě a konečně nastal pátek a já vyrážela směr Miami a Florida.

Ráno mě host dad ovezl na nádraží a v 9:40 jsem tedy vlakem jela do New Yorku. Je hned několik možností jak se dostat na letiště a já si vybrala asi tu střední cestu a to za 17 dolarů autobus, který vyjíždí hned od nádraží a rozváž po všech terminálech.

Na terminál 2, ze kterého mé letadlo odlétalo jsem dorazila asi ve 12, takže do 2:50 jsem se docela načekala a hlavně Kristý se kterou jsem jela si na sobotu nevybrala zrovna nejlepší cestu a zvolila metro, které v sobotu nejezdí tak často, takže přes security procházela tak v 2:30. Jinak mě krásně vzali mýdlo, šampon a voňavku, protože já blbka zapomněla, že nemůžu mít tekutiny přes 100 mililitrů :(

Let probíhal v pohodě a ty 3 hoďky utekly rychle na letišti v Miami jsme tedy přistáli okolo 6 hodiny. Další hodinu jsme strávily hledáním autobusu, který nás dopraví k našemu hostelu.

Nechci psát moc dlouhý článek, protože opravdu neni co psát - válely jsme se na plážy, válely jsme se na hostelu a protože jsme chudé au-pairky tak jsme se stravovaly ve Walgreens a jedly jsme jen sandwiche :) Asi uděláte nejlépe když se kouknete na fotky a snad se brzo dostanu k videu. (i když mi stále nejde zvuk).

V úterý jsme si udělaly menší výlet do centra Miami a upřímně to za moc nestálo. Miami mě prostě neoslnilo a představa, že bych třeba byla au-pair na rok tam, děkuju nechci. Na druhou stranu, chtěla jsem mít dovolenou, při které si odpočinu a že při téhle se mi to extra povedlo.

FOTKY UŽ NAJDETE V GALERII
Jinak kdo mě ještě nesleduje, tak ať začne :)
snapchat: dee123cz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.