Boston

25. srpna 2015 v 1:34 |  8. měsíc
Kdybych s rodinou nejela na Cape Cod, tak pravděpodobně Boston nenavštívit, protože pro mě osobně moc zajímavej neni. Když se řekne Boston vidím Harvard a pak park, kde se natáčet film Ted, tím to pro mě tak nějak hasne. Samozřejmě je v Bostonu více věcí k vidění, tvořila se tam historie, je to přístavní město. Jak už jsem řekla, protože jsem s rodinkou jela na Cape Cod, který je 2 hodiny od Bostonu a mohla jsem si vzít svůj volný víkend tam, byla bych blázen nejet.

Boston Common Park

Na facebooku jsem se seznámila s Celiou z Francie, která je tu s rodinkou na dovolené až se San Francisca (je dobré, že tam teď někoho znám), takže se ke mě připojila v autobuse, na který mě má rodina odvezla. Já jsem asi hodinu jela z města Dennis do města Hyannis, kde už mě čekal bus do Bostonu za 36 dolarů (docela dost) a na další za zástavce Barnstable mě už čekala Celia, se kterou jsem si hned padla do noty.
Po příjedu jsme následovaly tzv. Freedom trail, což je v podstatě historická trasa, kde se najdou všechny důležité historické budovy. K večeru se s náma sešel jejího přítele kamarád Matthew, který je student Harvardu a opravdový chytrouš, jelikož Harvard mu platí, za to, aby tam studovat. Snažil se nám vysvětlit jak chce aktuálně prozkoumat, že diamanty různě svítí, když je dáte k blízkosti mozku - a v budoucnosti by to mělo pomoci v nemocnicím, že by mohli zkoumat mozek a vidět každou maličkost. Docela ambiciózní, ale zřejmě na to má. Já jsem to jen tak poslouchala a říkala jsem si, že asi nejsem tak chytrá jak jsem si myslela :D. Já se ráno proboužím a říkám si ehm...co já si dneska koupím a on se probouzí a říká si, asi začnu zkoumat diamanty, protože různě zaří u mozku a můžou v budoucnosti pomoci ve zdravotnictví!!!! :D

Vzal nás do restaurace Top of The Hub v 52. patře, kde jsme samozřejmě nejedli, protože takové peníze za večeři fakt dát nemůžeme, ale vzal nás tam, kvůli skvělému výhledu, který teda stál za to - zadarmo. Provedl nás po MIT, kde jsme na vlastní oči mohli sledovat, jak jsou tamní studenti blázni, protože studenti inženýrství si tam ve volném čase stáví horskou dráhu - jen tak z nudy :D.

NEDĚLE

Ráno jsme se procházely po Harvardu, který je fajn....prostě spousta budov, ale jak říkám každému, hned jsem se cítila chytřejší. Nafotily jsme fotky, nakoupily suvenýry a šlo se na metro a jelo se zpátky do centra, kde jsme šly ehm....NAKUPOVAT. KONEČNĚ jsem si koupila plavky ve Victoria's Secret, pak jsem si v NIKE koupila sportovní podprsenku ve Forever 21 legíny a tílko. Pak už jsem se jen s Celiou vydaly na autobusové nádraží, kde jsme si koupily večeri a čekaly na 7:15 autobus. Co mě překvapilo bylo: koupily jsme si jídlo a šly jsme si sednou a sníst ho a C viděla bezdomovce hrabat se v odpatcích a rozhodla se mu věnovat své jídlo a koupit si nové,. Bylo to od ní hrozně hezké a nakonec jsem se ještě cítila trapně, protože jsem svoje nedojedla a ještě to vyhodila.
Harvard
Na zastávku jsem dorazila okolo 9, můj host dad pro mě přijel na zastávku do Hyannis (25 minut od místa, kde bydlíme), protože autobus do Dennise (10 min od nás) už nejel. Domů jsem dorazily totálně unavená a ještě teď (pondělí 19:21 jsem mrtvá).

Další článek bude zas za týden. V sobotu se vracíme domů a v neděli začínám školu - Niagara Falls travel class.

Fotky na rajčeti, fb, instagramu - nově jsem na Snapchatu - dee123cz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.