Srpen 2015

Boston

25. srpna 2015 v 1:34 8. měsíc
Kdybych s rodinou nejela na Cape Cod, tak pravděpodobně Boston nenavštívit, protože pro mě osobně moc zajímavej neni. Když se řekne Boston vidím Harvard a pak park, kde se natáčet film Ted, tím to pro mě tak nějak hasne. Samozřejmě je v Bostonu více věcí k vidění, tvořila se tam historie, je to přístavní město. Jak už jsem řekla, protože jsem s rodinkou jela na Cape Cod, který je 2 hodiny od Bostonu a mohla jsem si vzít svůj volný víkend tam, byla bych blázen nejet.

Boston Common Park

Na facebooku jsem se seznámila s Celiou z Francie, která je tu s rodinkou na dovolené až se San Francisca (je dobré, že tam teď někoho znám), takže se ke mě připojila v autobuse, na který mě má rodina odvezla. Já jsem asi hodinu jela z města Dennis do města Hyannis, kde už mě čekal bus do Bostonu za 36 dolarů (docela dost) a na další za zástavce Barnstable mě už čekala Celia, se kterou jsem si hned padla do noty.
Po příjedu jsme následovaly tzv. Freedom trail, což je v podstatě historická trasa, kde se najdou všechny důležité historické budovy. K večeru se s náma sešel jejího přítele kamarád Matthew, který je student Harvardu a opravdový chytrouš, jelikož Harvard mu platí, za to, aby tam studovat. Snažil se nám vysvětlit jak chce aktuálně prozkoumat, že diamanty různě svítí, když je dáte k blízkosti mozku - a v budoucnosti by to mělo pomoci v nemocnicím, že by mohli zkoumat mozek a vidět každou maličkost. Docela ambiciózní, ale zřejmě na to má. Já jsem to jen tak poslouchala a říkala jsem si, že asi nejsem tak chytrá jak jsem si myslela :D. Já se ráno proboužím a říkám si ehm...co já si dneska koupím a on se probouzí a říká si, asi začnu zkoumat diamanty, protože různě zaří u mozku a můžou v budoucnosti pomoci ve zdravotnictví!!!! :D

Vzal nás do restaurace Top of The Hub v 52. patře, kde jsme samozřejmě nejedli, protože takové peníze za večeři fakt dát nemůžeme, ale vzal nás tam, kvůli skvělému výhledu, který teda stál za to - zadarmo. Provedl nás po MIT, kde jsme na vlastní oči mohli sledovat, jak jsou tamní studenti blázni, protože studenti inženýrství si tam ve volném čase stáví horskou dráhu - jen tak z nudy :D.

NEDĚLE

Ráno jsme se procházely po Harvardu, který je fajn....prostě spousta budov, ale jak říkám každému, hned jsem se cítila chytřejší. Nafotily jsme fotky, nakoupily suvenýry a šlo se na metro a jelo se zpátky do centra, kde jsme šly ehm....NAKUPOVAT. KONEČNĚ jsem si koupila plavky ve Victoria's Secret, pak jsem si v NIKE koupila sportovní podprsenku ve Forever 21 legíny a tílko. Pak už jsem se jen s Celiou vydaly na autobusové nádraží, kde jsme si koupily večeri a čekaly na 7:15 autobus. Co mě překvapilo bylo: koupily jsme si jídlo a šly jsme si sednou a sníst ho a C viděla bezdomovce hrabat se v odpatcích a rozhodla se mu věnovat své jídlo a koupit si nové,. Bylo to od ní hrozně hezké a nakonec jsem se ještě cítila trapně, protože jsem svoje nedojedla a ještě to vyhodila.
Harvard
Na zastávku jsem dorazila okolo 9, můj host dad pro mě přijel na zastávku do Hyannis (25 minut od místa, kde bydlíme), protože autobus do Dennise (10 min od nás) už nejel. Domů jsem dorazily totálně unavená a ještě teď (pondělí 19:21 jsem mrtvá).

Další článek bude zas za týden. V sobotu se vracíme domů a v neděli začínám školu - Niagara Falls travel class.

Fotky na rajčeti, fb, instagramu - nově jsem na Snapchatu - dee123cz

Cape Cod - první týden rodinné dovolené

25. srpna 2015 v 0:57 8. měsíc
Po dlouhé době se zase ozývám, plánovala jsem napsat článek o Cape Cod už dříve, ale nějak nebyl čas, takže dneska přidám dva články a to o mé dovolené s rodinkou na Cape Cod ve státě Massachussets a o mém víkendovém výletu do Bostonu.

Takže v sobotu okolo 3 hodině jsem se já, host mom a malá vydaly na road trip z našeho města směr Cape Cod, Massachussets, do města Brewster, kde moje rodina na dva týdny pronajala plážový domek. Cesta trvala asi 5 hodin + jsme se stavěly v restauraci Friendly's na večeři. Na barák jsme dorazily okolo 9 hodiny, malá usnula v autě, tak jsme ji jen přenesly, chvilku si povídaly a pak jsme se rozešly do svých pokojí - já teda do pokoje k malé, se kterou jsem první týden sdílela pokoj.

Nechci tu rozepisovat každý den, protože by to bylo jedno a to samé: ....a šly jsme na pláž. Chodíme na pláž denně, tím to uzavřu.

V pondělí se k nám připojili mojí host mom rodiče a v úterý její sestřenice a spolubydlící, které k nám přijely na návštěvu z Botonu, kde obě studují na univerzitě, alespoň jsem se díky nim dozvědělala jak se dostat kam, až pojedu do Bostonu.

Alespoň jednou za den se jde do restaurace - mají tady samé mořské potvory, které já opravdu jíst nehodlám, takže já střídám lososy na různé způsoby (po 7. měsících jsem jedla bramborovou kaši :D) a fish and chips (ryba a hranolky).

Dovolenou si užívám, ale hrozně mi chybí kamarádky a kamarádi, už se hrozně těším zpátky do Chappaquy.

Další týden nudeného života au-pair

14. srpna 2015 v 2:31 8. měsíc
Tak vám přínáším jeden z těch dalších nudných článků o mém uplynulém týdnu, ale můžou Vám slíbit, že následující články budou o dost zajímavější, jelikož už tuhle sobotu jedu se svojí rodinou do Cape Cod, Massachussets, kde rodina pronajímá plážový domek a budeme tam na dva týdny. Budu mít auto k dispozici, takže to tam plánuji trochu prozkoumat, takže rozhodně čekejte fotky a články. Příští víkend mám volný, takže se vydávám do Bostonu.

Pondělí bylo celkem nudné. Pracovat jsem začínala ve 4 a končila jsem v 7, takže se nic moc nestalo. Můžu se alespoň pochlubit úžasnýma tetováníma, které jsme si s mojí malou pořídily :) nejsou roztomilá

Úterý jsem pracovala ráno a poté odpoledne od 3 do 6. Po dlouhé době se mnou a Theou šel někdo do kina. Flo (au-pair z Německa) se rozhodl vyrazit s náma. Konečně jsem se dočkala filmu Fantastická čtyřka, ale upřímně, mě to trošku zklamalo. Film trvá dvě hodiny a já tam postrádala nějakou akci. Je to takový film neurazí nenadchne. Po filmu jsme měli ještě čas a chuť, takže jsme ještě zašli do Starbucksu a seděli až do zavíračky (10 pm).

Ve středu jsme vyrazili na oběd s nováčkem Markem z Německa, který bude nahrazovat Erwina. Museli jsme mu ukázat naší nejoblíbenější restauraci Little Crepe Street, kde jsem si dala svojí nejoblíbenější palačinku s kuřecím masem, slaninou a smaženou cibulkou. Pracovala jsem od 2:30 do 6:30, kdy jsem jela s malou a HM do parku, daly jsme si zrmzlinu a jelo se domů na večeři. Po večeři jsem se vydala do obchodního domu Kohls a doufala, že seženu kraťasy. Bohužel, zkusila jsem ještě Target, ale taky nic, takže jsem se zase vrátila domů...vlastně ne domů, jela jsem pro novou au-pair Annu (která nahradila mojí kamarádku Laru, se kterou jsem chodila na hodiny angličtiny), pro Marka a Theu a jelo se do Starbucksu, kam dorazil i Flo.
Já a Mark vzadu, Flo a Thea a Anna
Dneska je čtvrtek, pracovala jsem ráno, jako vždy od 7 do 8:30 a poté jsem čekala na Theu, která dorazila v 11:45 a ukázala jí jak natankovat auto, jelikož to tady nikdy nedělala (a to je tu 7 měsíců :D) a pak se jelo do Starbucksu (ano, opět), kam dorazil Erwin, Mark a Angelo. Na oběd jsme zašli pro bagel a pak se jelo do parku, teda jen já, Thea a Mark, kde na nás čekaly holky ze švédska Hannah a Linnea. Pracovala jsem od 4 do..ještě pracuju do 11. Tak nějak nemám co na práci, tak jsem se rozhodla napsat tenhle článek, protože každo-pondělní článek bych ráda už napsala o okolí, kde budeme bydlet.

Zítra je v pátek, já moc ani nepracuju, jen ráno a pak večer od 7:30 do 10 a to už malá spí, takže paráda, co se bude dít je ve hvězdách - bazén, park, nejspíš povezu Annu (z Rakouska) někam 20 minut od Chappaquy, protože jede na víkendový kurz. Právě se vrátila z Miami, tak jsem ráda, že mi může dát typy kam a jak a co. Zítra už kupuju letenku a 17. října jsem tam :) hrozně se těším, ale předtím mě ještě čekají Niagáry :) říjen bude parádní.

Budu prodlužovat??

10. srpna 2015 v 0:24 8. měsíc
Na asku jsem dostala otázku, jestli budu prodlužovat, tak jsem se rozhodla o tom napsat takový menší článek.

Když jsem do USA jela, tak jsem jela s tím, že tu prostě 2 roky zůstanu, ale to jsem to celé au-pairování vydělala ještě moc růžově, protože ono to zase taková pohádka neni. Každý vidí, že bude žít v Americe, bude cestovat, jezdit do New Yorku každý volný den a tu práci už tak moc nevidí. Teď nechci znít hloupě, samozřejmě jsem věděla, že tu pracovat budu, ale tak nějak si člověk neuvědomuje, jaká je to dřina starat se o dítě. A že to náročné je. Už po pár měsích jsem změnila názor - určitě na tom má taky podíl moje host rodina, nechci říkat, že je špatná, ale celkově jsem si ten náš vztah představovala trochu jinak.

Po sedmi měsích konečně můžu říct, že můj vztah s mojí holkou je konečně takový jaký měl být na začátku. Jelikož už si ode mě nechá pomoct. Na začátku mívala záchvaty a mohla to dělat jenom její máma. A jak mě to vytáčelo, že jsem o rematchi přemýšlela asi tak 520x. Miluju jí, je to moje zlato, ale tak nějak jsem si uvědomila, že bych byla lepší au-pair u starších dětí. Přece jen jsou jí jen 4 roky. Já děti miluju, ale každý den dělat ty samé věci, to je prostě nuda.

Minulý týden jsem si opět začala pohrávat s myšlenkou o prodloužení,jen s jinou rodinou. Mám čas do října se rozhodnout, takže v podstatě ještě stále prodlužovat můžu. Ale když jsem tak nad vším přemýšlela a zvažovala , tak nějak jsem si uvědomila, že to prostě nemá cenu. Kdybych prodlužovala chtěla bych na západ, do Kalifornie, abych mohla cestovat po západu, ale v podstatě to můžu udělat i v cestovním měsíci. A znovu odpočítávat každý měsíc a řešit problémy s host rodinou - už mi to za to nestojí. Mohla bych matchnout s tou nejlepší rodinou na světě, ale taky s nejhorší a já už prostě znovu nechci.

Rozhodla jsem se tedy neprodlužovat s tím, že pojedu domů, začnu studovat a když se mi bude ještě chtít jet znovu tak pojedu za dva roky (spíše za 3 až ukončím VŠ). Od včera si taky začínám trošku zjišťovat informace o letuškování, protože tak nějak mě to cestování začalo bavit a možnost procestovat celý svět, to je prostě můj obrovský sen. Všechno je prostě ve hvězdách.

Moje odpověď je tedy NE, rozhodně prodlužovat nebudu.

První srpnový týden jako au-pair v USA

9. srpna 2015 v 23:47 8. měsíc
V pondělí jsem pracovala od 3 do 6:30. V 8 jsem musela vyzvednou svého HD na nádraží a poté jsme měli večeři - kraby!!! Poprvé jsem jedla kraba a né že by to nebylo dobré, jen mi přišlo hrozně divné to jíst :)

Úterý jsem pracovala ráno od 7 do 8:30. PaPoté jsem pracovala od 3 do 6:30. Samozřejmě jako každé úterý se jelo do kina, tentokrát došlo na film Vacation (Bláznivá dovolená). Nová verze té staré Bláznivé dovolené. Fakt super komedie, s Theou jsme se nasmály, až se na nás otáčeli :)

Ve středu jsem opět pracovala ráno od 7 do 8:30 a poté od 2:30, kdy jsem malou musela vyzvednout, když přijela z tábora (normálně to dělá HM), poprvé co jsem to dělala já, tak nebrečela...víte proč? Věděla, že ji vezmu na zmrzlinu, když nebude. :) takže se jelo na zmrzlinu....poté jsem chtěla jet do parku nebo se jít alespoň projít, nechtěla, že je moc unavená. Takže jsme byly doma, ale alespoň jsem jí překecala a šlo se na zahradu.

Také jsem oslavila 7. měsíců v USA
Jsem to ale umělec

Čtvrek jsem pracovala ráno. V 11 se jelo k Theae do bazénu, kam taky dorazil nový kluk, který dorazil v pátek, mimochodem ze Švédska, už mam přesně 5 kamarádů ze Švédska :). Ze začátku byl takový tichý, nic moc neříkal, ale takový jsou v podstatě všichni nováčci. Poté jsem zas pracovala od 3 do 6:30. Od 8 se konalo měsíční meeting s koordinátorkou a to tentokrát u ní doma na zahradě, kde jsme dělaly smores (nad ohněm ohřeješ marshmallow, vložíš k tomu čokoláda v zabalíš todo sušenky). Celý večer jsem si povídala se svými švédskými kamarády :) a naučila se pár nových frází, které už si samozřejmě nepamatuju :)

V pátek jsem pracovala ráno a od 3 do 6:30. Jelikož to byl první pátek asi tak po 5 měsících, který jsem měla volný, tak jsem byla ráda, že konečně můžu v pátek ven :) samozřejmě se nekonala párty, jelikož 21 mi stále neni (a ani v USA nebude). Ale Linnea měla barák sama pro sebe, tak se konala menší párty :) v uvozovkách. Dorazily Thea, Anna, Louise a Hannah a společně jsme si uvařily večeři: brambory a kuřecí plátek, zeleninový salát a jako dezert brownies. Mňamka...jako jediná jsem u Linneai spala. Holky odjely okolo půl 1 a mi to zalomily hned poté.
Jsem připravená :)
V sobotu jsme se probudily kolem 9, koukaly na opravdu stupidní film na Netflixu a poté v 10:30 mě Linnea odvezla domů, jelikož jsem od 12 pracovala. Byla jsem se Z sama až do 5. Moje HM šla na oběd s kamarádkou a pak si potřebovala zacvičit. Hned v 5:30 už mě vyzvedávala Thea a s Annou jsme jely do Westchester Burger, což je restaurace s nejlepšíma burgerama. Já jsem si dala pretzlíkový burger (zní to divne) ale v podstatě ta houska má chuť jako pretzlík :) a docela mňamka.

Neděle byla můj den volna, takže jsme s Theou jely do White Plains, do obchoďáku, protože si potřebovala koupit botasky. Nakonec koupila u Niku a já dlouho přemýšlela o botaskách z nové kolekce od Adidasu (s kytičkama). Nakonec jsem se na ně vykašala a radši si šla do VS, kde měli akci, když nakoupíš nad 65 dolarů, dostaneš zdarma tašku a láhev na pití a to přece musím využít. Takže jsem si koupila dvě podprsenky a pak jednu sportovní. Samozřejmě já chytrolín jsem si vzala jednu větší a jednu menší, takže zítra tam pojedu to vyměnit. :) Poté jsme si s Theou zašly na oběd do čínské restaurace, kde jsem si dala nudle s ořechy. Na konci nákupů jsme jely na zrmzlinu.

Nudle s kuřecím masem a ořechy

Poslední červencový týden jako au-pair

3. srpna 2015 v 2:52 7. měsíc
Pondělí - jsem s Theou (Dánsko) vyrazila na oběd s novým klukem Florianem (Německo) do naší oblíbené restaurace s palačinkama. Já jsem zkusila palačinku se slaniou, vajíčkem, zeleninou - no nic moc :( Pracovala jsem od 3 do 6 a poté znovu od 7:30 do 10.

Úterý - jsem pracovala ráno od 7 do 8:30, skoro jako kažý den a poté odpoledne od 3 do 6. V podstatě každý den dělám s malou to samé, proto to sem moc nevypisuju: koukáme na pohádky, čteme knížky, hrajem hry, vodovky, voskovky, modelína...Večer jsem s Theou vyrazila do kina (jako každé úterý) na Paper Towns - jo bylo to fajn, ale čekala jsem trochu víc.

Středa - pracovala jsem ráno a pak od 2:30 do 6:30. V 7 mě vyzvedla Thea, společně jsme jely pro nového Floriana a jelo se na měsíční meeting s LCC (koordinátorkou). Tentokrát se konalo u nás v Chappaquě na baseballovém hřišti, kde se konal koncert. S holkama jsme tam zůstaly skoro do 10, protože hrály fakt takový ty pecky jako písničky z Hříšného tance, ABBU....tančily jsme, zpívaly a hlavně blbly :)
Čtvrtek - byl bazénový den u Thais (Brazílie). Poté jsem pracovala od 3 do 5. Měla jsem pracovat i večer, ale nakonec byl můj host dad doma. Já stejně zůstala doma, protože jsem tak trochu počítala s tím, že budu pracovat, takže jsem si nic nenaplánovala.

Pátek - V pátek ráno jsem se sešla s Linneou a Louise (ze Švédska) ve Starbucksu a konečně jsme se registrovali na BMCC (škola v New York City, která nabízí travel classes (cestovní kurzy), kdy musíme 3x do New Yorku, odsedět si šest hodiny ve třídě a poté se 2-4. října jede na Niagáry. Takže zaregistrováno, zaplaceno :) po tomhle kurzu budu mít splnělo 6 kreditů, takže už mě žádná škola nečeká. Limit jsem přečerpala jen o 100 dolarů, takže jsem doplatila 100 ze svého, to neni tak hrozný! Poté se jelo k Erwinovi do bazénu, který je teda parádní, teploučký. S Thais jsme zůstaly až do 4:30. Já začínala pracovat v 5. S malou jsme si trochu pohrály, pak koukala na pohádku, já udělala večeři. Uložila jsem jí a rodiče přišli asi v 11:30.

Sobota - byla taková napůl volná, začínala jsem pracovat až v 7:30 večer. Ráno mě Thais (Brazílie) vyzvedla v 10 a jely jsme do Goodwillu (sekáč), po dloooouhém hledání Thais našla šaty a třičko a já super sukni. Pak jsme jely do Five Below, kde jsem zase nakoupila sešity (mám na ně nějakou uchýlku, když oni je tu mají tak roztomilý) a Thais nakoupila dárky pro starou a novou rodinu (byla v rematchi a v úterý se stěhuje). Když jsem dorazila domů, tak mě za 10 minut vyzvedávala Linnea (Švédsko) s Louise (Švédsko) a jely jsme pro Theu a Annu - následoval směr Cheesecake Factory (restaurace), kde jsem si dala půl na půl - salát a pizzu. Poté jsme si dohromady daly dva nejlepší cheesecaky - karamelový a oreo a mňamka největší, jen byly strašně sladké. Po obědě jsme jely k Linnee domů, kde jsme koukaly na Netflix. Večer jsem pracovala, ale malá už spala, takže se tomu moc nedá říkat práce.

Neděle - byl můj den off - ráno jsem vstala, nasnídala a už si to pádila k Anně domů, kam po chvíly dorazila Thea, Hannah a Linnea. Když všichni dorazily, tak jsme si daly zrmzlinu, povídaly si a ve 2 hodiny jsme se přesunuly do parku, kam dorazila Thais a Amanda. Nakonec když Thea, H a L odjely, tak přijel Erwin a Angelo. Takže jsme se tam vystřídali skoro všichni :) bylo to fajn den, sluníčko pražilo, tráva voněla (ta tráva) :D, probrali jsme snad všechny témata, i došlo na tu stupidní děckou hru o budoucnosti (viz. fotka). Domů jsem dorazila v 8, řekla si se svou rodinou ahoj a šla do pokoje, kde jsem našla blog.cz a píšu článek.