Červenec 2015

V New Yorku /26.7/

27. července 2015 v 3:58 7. měsíc
Jak vypadal můj den v New Yorku v obložení lidí z Brazílie. V podstatě docela obyčejně, až na tu portugalštinu kolem mě :D

Takž můj den začal v 7:30, kdy jsem vstala, připravila se, nasnídala, vzala auto a vydala se směr nádraží. Samozřejmě jsem nemohla opomenout Starbucks a dala si svůj oblíbený Strawberry acai, což je v podstatě jahodová šťáva, voda a jahody :) (myslím). Na nádraží jsem se potkala s Thais a Gabi (au-pair z Brazílie) a šly jsme do Central Parku, kde jsme se měly potkat s Thais kamarádkama z Brazílie. Šly jsme na 77. ulici, kde měla Thais zaparkované auto od soboty, vzaly jsme z auta jídlo a vydaly se zpět do Central Parku, kde jsme to s Gabi zapíchly a Thais šla naproti kamarádkám. V parku už na nás čekal Gabi bratranec z Brazílie, který hlídal chlapečka, jehož rodiče jsou z Brazílie. Nechtělo se jim mluvit moc anglicky, takže protugalština létala kolem mě a já se jen jako blbá usmívala. Po asi půl hodině jsem toho měla dost, takže jsem se sebrala a šla jsem naproti Thais. Společně jsme si vzaly metro na Grand Central, protože holky tam chtěli jít a mi chtěly do Bryant Parku, který je u GC, protože tam hrály Romea a Julii.
No když jsme tam dorazily, tak to bylo tak ublbaný (bez kostýmů, kulis..), že jsme nakonec šly na Times Square a pět do Central Parku. Na 57. ulici jsme se ještě šly rozloučit s holkama, které odjížděly domů. Bály se že to nestihnout, protože řidič uberu neuměl anglicky a prostě nedokázal pochopit, že nestojíme na 55. ulici, ale na 57. Nakonec si vzaly taxíka a bylo to.

S Thais jsme poté z posledních sil vyšláply skoro dalších 20 ulic, kde stálo auto. Zavovaly Thais, že už jsme u auta. Do pěti minut dorazila. Mezitím Thais pomohlo podélně zaparkovat "sestrám v akci", myslím tím, že opravdu vypadaly jak z toho filmu :) Pak nás čekala cesta domů, při které jsme se domluvily, že holkám zítra udělám obré, jelikož se jim líbí, co jsem si udělal s vlasama já. Takže držte palce....

Další týden v životě au-pair - pokračování

26. července 2015 v 2:37
Pokračování článku - Další týden v životě au-pair

PÁTEK - takže bazén i pizza se konala. Poté mě Thais (au-pair z Brazílie) odvezla domů, kde jsem do 8 čekala na Hannu (ze Švédska) a společně s dalšíma švédkama a Theou jsme jely na frozen yoghurt (=zmrzlina). V 10 jsem dorazila domů, ještě před večerkou. Už jsem se zmínila, že tu mám večerku 10:30 - jako malá holka :)

SOBOTA - ráno jsem hodila rychlou snídani a pak "utíkala" do pokoje sledovat Hrdinové, je to teď taková moje pravidelná dávka energie. Ve 12 mě vyzvedla Thea a jely jsme pro Annu a do kina na Trainwreck, tentokrát jsem doufala, že proud nevypadne, protože jsem byla opravdu natěšená. Film splnil má očekávání, takhle už jsem se dlouho nenasmála. Amy Schumer je prostě úžasná komička a film byl úžasnej. Rozhodněte na něj jděte do kina. Můj host dad mi napsal, že můžu zůstat venku až do 7, původně jsem měla začít pracovat ve 4:30. Takže jsme s holkama jely pro They brusle a Anny skateboard a jelo se do parku. Já sloužila jako They opora, protože na bruslích stála asi po 10 letech. Domů jsem teda dorazila před sedmou a HP už malou uspávali, předali mi chůvičku a vyrazili na večeři.

NEDĚLE - Den v New Yorku v obložení brazilských au-pairek - článek vyjde v pondělí

Další týden v životě au-pair

24. července 2015 v 1:44 7. měsíc
Pondělí - po výletě do Philly, o kterém si můžete přečíst v předchozím článku, jsem byla tak unavená, že jsem byla moc moc ráda, že jsem nemusela ráno vstávat. Pracovala jsem tedy až od 2:30, takže jsem se krásně vyspala, nasnídala, zkoukla seriál (začala jsem na netflixu sledovat seriál Hrdinové, jestli si ho někdo pamatuje) a před 1 hodinou mě vyzvedla Anna a společně jsme zajely pro bagel k obědu, který se konal u They doma. Bohužel jsem musela být brzo doma, takže jsme měly takovou menší konverzaci a už jsem zase jela. Co teď aktuálně s holkama řešíme, je téma šetření peněz. Protože jsme zjistily, že pokuď chceme cestovat a užít si v lednu travel month, tak prostě musíme začít. Takže žádnej shopping, už nebudu podnikat.

Jelikož nás trápí tropy (jako v ČR) kolem 35 stupňů, zůstaly jsme s malou doma a koukaly na telku, hrály hry a četly knížky. V 6:30 jsem měla padla a jelikož mi z toho horka nebylo zrovna nejlíp, tak jsem se zavřela v pokoji, ani jsem nevečeřela a usnula jsem.

Úterý - jsem pracovala ráno od 7 do 8:30, poté jsem asi tak 30 minut volala s rodičema, který na mě nemají vůbec čas (jo, prásknu to tu na Vás :D). Ve svém volnu jsem vyprala asi milion oblečení, jak svého, tak mojí Z. Úterky mám vždycky takový prací. Jinak jsem asi jediná au-pair co to dělá ve svém volnu, ale tak co, alespoň na to skládání milionu oblečení mám klid.

Úterý bylo plné zažitků. Sedím si takhle v pokoji, doma sama a slyším alarm, tak se jdu podívat dolů na monitor a tam FIRE (oheň), tak jsem začala běhat po domě jak šílená a nikde nahořelo, pak jsem přišla na to, že to jde ze sklepa, tak tam jdu, taky nic. Samozřejmě mi volali z centra, tak jsem jim nahlásila, že tu nehoří, že nevím co se děje, proč to zvoní. No, za 15 minut dorazili hasiči a policie a pán se šel na to podívat, že máme ten hlásič (nevím jestli se to tak jmenuje) rozbitej a že si máme zavolat do té společnosti, od které to máme a že to vymění. Takže paráda, ne :) vždycky se něco musí dít, když jsem doma sama.
Jako každé úterý jsem Thea a já jela do kina, protože úterky jsou filmové noci a lístek stojí jen 8 (normálně 12,50). Tentokrát padlo na film Trainwreck s Amy Schumer, na který jsme se obě strašně těšily. Koupily jsme si lístek, udělaly pohodlí, začaly ukázky, hororová hudba BUM BUM BUM - a vypadl proud. 30 minut se to marně snažili nahodit, takže nám byly dány náhradní lístky, které jsou před-placené a jen je musíme předložit. Nás to neodradilo a rozhodly jsme se jet do jiného kina, kde měl film začínat za 20 minut, když jsme tam dorazily, tak co se nestalo - koukala na nás cedule VYPRODÁNO. Paráda, takže jsme se sebraly a jely domů :)
Středa - jsem s Theou, Linneou (Švédsko, se kterou pojedu na Niagáry) a Emmou (Švédsko, kterou jsem právě potkala) vyrazily na oběd do naší oblíbené restaurace Crepe place, kde mají palačinky + indické jídlo. Všechny jsme si daly rýži, protože je co? Nejlevnější :D né je nejlepší a my už máme palačinek dost. Já si dala se špenátem, protože jsem na něj měla chuť a i když se mi rýže a špenát zdá jako divná kombinace. Světe div se, ale bylo to docela dobré. Poté jsem jela k Theae domů a zkoukly epizodu seriálu Rita (což je dánský seriál, který prý musím vidět). Pracovala jsem od 4 do 10:30, ale moji host rodiče přijeli až v 11:30, takže jsem šla spát až okolo půlnoci - fajn, že jo.

Čtvrtek - opět jsem pracovala ráno, jako každý den od 7 do 8:30. V 11:30 jsem vyrazila k Theae na bazén, kam dorazily švédská parta Emma , Linnea a Hannah. Linnea sebou přivezla novou au-pair Kiru z Německa. Bylo krásně, bavily jsme se :) byla sranda.

A co si Kantová z toho odnesla? Popáleniny třetího stupně, protože je co? Strašně chytrá a nemaže se opalovákem, protože si myslí, že ho nepotřebuje. Teď tadyy sedím na postely, mažu se po-opalovacím krémem a umírám. Jsem rudá jak rak (fotku radši nepřidám). Jinak teď jsem taky začala pracovat v 7:30, jestli se tomu dá říkat pracovat, jelikož malá už spí.

Pátek - budu trochu předbíhat, ale chci článek vydat dneska. Zítra pracuju ráno, ale to je v podstatě vše, protože pak mám volno celý den. V 11:30 opět razím na bazén, kam dorazí švédská parta :D + plánujeme objednat pizzu. Co se bude dít pak, je ve hvězdách. Ráda bych šla do kina na Paper Towns, tak uvidím jestli někoho splaším k sobě a když ne, vždycky můžu jít sama :D

Jsem tu přesně 6 a půl měsíce.

Výlet do Philly

20. července 2015 v 17:32 7. měsíc
SOBOTA - Po zazvonění budíku v 6:45 jsem vyskočila jako kdyby bylo 11 :) celá natěšená na výlet do Philly aneb český název Filadelfie. Thea a Anna mě vyzvedly v 7:15, protože vlak do New Yorku nám odjížděl v 7:40. Na další zastávce se k nám připojila Amanda a byly jsme kompletní. Když jsme dorazily do NYC, musely jsme dojít na druhou stranu města a protože počasí nám opravdu přálo - pršelo :) vypadaly jsme jako když jsme soutěžící soutěže Miss mokré tričko (doslova). Autobus do Philly nám odjížděl v 10 hodin a naštěstí se nad námi páni řidiči ze společnosti Megabus slitovali a pustili nás o 15 minut do autobusu dříve (obvykle pouští v ten čas, kdy se má odjíždět). Cesta trvala dvě hodiny a docela to uteklo. Do Philly jsme tedy dorazily okolo 12 hodiny.

Jako první byla zatávka 30th Street Station, což je hlavní nádraží, kde se natáčely filmy jako Záměna (1983) s Eddiem Murphym nebo Svědek (1985) s Harrison Fordem. Poté nás čekal Love park, kde se nachází nápis LOVEa také turistické centrum, kde jsme zakoupily City Pass (což je v podstatně jedna velká vstupenka), který zahrnoval autobus BIG BUS (ve kterém je průvodce + také můžete kdykoliv nastoupit a vystoupit), vstup do Franklin Institute, Akvária (které se nachází na New Jersey straně, takže tam jsme opravdu nešly)a poté si můžete vybrat Zoo nebo National Constitution Center a Touch muzeum (pro děti) a vězení. My jsme vybraly tučně označené. Takže po zakoupení jsme začaly bloumat okolím, až jsme se ztratily. Naštěstí Philly není zas tak velké město (oproti New Yorku), takže za 10 minut chůze jsme byly na místě, kam jsme původně šly. Prošly jsme kolem Filadelfské radnice, Independence Hall, kde byla sepsána Deklarace nezávislosti Spojených států amerických, až k Liberty Bell (Zvon svobody), což je symbol americké nezávsilosti. Poté už jsme se vydaly do našeho hostelu Old City Philly House, který 100% doporučuji. Jelikož je plný mladých lidí, v centru, 40 dolarů za noc, čistý - fakt super. Okolo 7 hodiny jsme poté šly pár ulic dolů do restaurace Campo's, kde jsme si daly nejslavnější Filadelfské jídlo, a to Cheesteak (v podstatě je to maso se sýrem + cibule, papriky, houby - co chceš) v housce. Mě osobně vůbec nechutnal a holky taky říkaly, že žádný zázrak to není, ale je to prostě individuální. Po "tak-nějak-obyčejné" večeři, jsme se vrátily na hostel, kde jsme s ostatními hruly různé hry a skvěle se bavily. Po deváté hodiny však vyrazili obcházet bary a my děti (jelikož nám neni 21) jsme zůstaly na hostelu. Upřímně, jsme byly tak unavené, že jsme to v 11 hodiny zalomily.
LOVE
Anna, Thea, Amanda a já
you love me like X.o.X.o - Beyoncé
Philly's Cheesteak

NEDĚLE - Jsme vstaly v 8, vyrazily na snídani do Starbucksu a v 9:30 odjížděl první bus od Independence Hall. Náš plán byl projet celé město v autobuse s průvodcem a poté sednout na další autobus a jet k vězení, což byla zastáka číslo 11. Celá tour zabrala asi 90 minut a naše průvodkyně byla vážně super, takže to i uteklo a všechny jsme řekly, že to byla nejlepší věc, jakou jsme mohly udělat, protože jsme tak v 90 minutách viděli, všechno co jsme potřebovaly. Nakonec jsme na druhý bus nasedly, ale vystoupily u Reading Terminal Marketi, což je obrovský trh, kde najdete všechny různé druhy jídla + turistické věci + kuchařky + věci do kuchyně + plyšáky a bla bla - prostě všechno. Já si koupila přívěšek na klíč, které jsem začala sbírat a po dlouhé konverzaci jsme se s holkama domluvily, že si zajdeme na trochu fancy (=trochu víc luxusní) oběd do Hard Rock Café. Já jsem si objednala Cobb salát a mňamka největší, jen to byla porce jak pro dva, takže jsem tak půlku nechala. :). Po vynikajícím oběduj jsme šly čekat na zastávku autobusu, který se nás vzal k vězení - Eastern State Penitentiary, což je bývalé vězení, které fungovalo do ruku 1971. U vstupu jsme dostaly i audio přehrávače, takže jsme si vězení prošly i s komentářem. Mohly jsme i slyšet dozorce a vězně. Ještě jsem neřekla, že ten den bylo 37 stupňů !!!!!!!! takže jsme všechny umíraly horkem. Poté jsme opět chytly autobus a jely ke schodům, který vyběhl Rocky v jednom z Rocky filmů - původně jsem plánovala je vyběhnout, ale v takové výhni se to opravdu nedalo. Takže mám fotky, že naznačuji, že běžím :D pod schodami se nachází socha Rockyho, kterou filmaři ve Filadelfii zanechali po natáčení. Poslední zastávkou našeho výletu byl Franklin Institute, což je věděcké centrum/muzeum. Ve kterém jsme třeba zjistily, kolik krve v sobě máme, prošly jsme si srdcem, zkusily létat :D. Vrátily jsme se tak trochu d dětských let o tom svědčí jedna naše fotka :) Autobus nám odjížděl v 5:30 a mi ho málem nestihly, protože jsme si myslely, že jede v 6. Naštěstí naše chytrá mamka Amanda, jak jsme jí říkaly (jelikož nám je 19,20 a jí 25), zjistily, že jede dříve.
Obíděk v Hard Rock Café

Socha Rockyho
Běžím si jako Rocky!!
Vracíme se do dětských let

Můj další výlet budu v srpnu, kdy 16. června odjíždím na ostrov Cape Cod se svojí rodinkou a víkend 22-23. srpen budu mít volno, takže holky za mnou přijedou a pojedeme do Bostonu. Určitě napíšu článek dříve :) vidím to na ponděl - jako vždy :)

NOVÉ FOTKY

První článek ze 7. měsíce v USA - aneb plánování mého cestování

13. července 2015 v 15:57 | Dee |  7. měsíc

Nemůžu uvěřit, že mi začal 7. měsíc v USA, já vím, že to říkám pořád, ale hrozně to letí a proto už jsem tak trošku začala plánovat, co chci ještě vidět a kam se chci jet podívat.

Tuhle sobotu a neděli jedu s holkama do Filadelfie. V srpnu jedu s rodinkou na dva týdny do plážového domku na Cape Cod, Massachusetts. Z toho první víkend mám volný, takže Anna za mnou přijede a pojedeme do Bostonu. V září si dám nejspíš pauzu a pojedu oba dny do New Yorku nebo možná Atlantic City, to je ještě takové otevřené..

Říjen bude hodně cestovní. Rozhodla jsem se splnit své kredity travel class (což znamená, že si musím určité hodiny odsedět ve škole a na závěr se jede do určitého místa, města). Původně jsem plánovala jet znovu do Washingtonu a svojí dovolenou je na tour Niagárské vodopády, Toronto, Ottawa, Montreal - prostě Kanada. Ale nakonec jsem se rozhodla, že prostě chci jet na Floridu, byl to jeden z mých snů a chci si ho splnit, taky to bohužel pro mě znamená, žádné nákupy :( ale to zvládnu. Takže travel class si vezmu, ale pojedu na Niagáry. Jede se v pátek a v neděli domů. Už jsem našla jednu au-pair co si chce vzít tu samou class, takže alespoň nepojedu sama. V říjnu si také vezmu svůj druhý týden dovolená a pojedu tedy na Floridu - pár dní v Miami a pár v Orlandu (Disney park a Universal Studios). Jen musím najít někoho k sobě. Kamarády si totiž berou dovolenou v září, kdy jim příjíždí rodiny.

Listopad, prosinec - to je ještě daleko. Kam bych ráda jela je Nashville, ale protože kolem Thanksgiving a Vánoc budou letenky drahý, tak to asi budu muset odpískat. Neni to město, kam hrozně musím, ale když už jsem tady, tak bych se tam ráda podívala. A asi spíš budu šetřit na travel month.

A pak už přijde leden a můj TRAVEL MONTH aneb cestovní měsíc. S holkama zatím moc domluvené nejsme, jen tak přicházíme s různýma nápadama. 100% je že jedem do Los Angeles, Las Vegas, San Francisco a národní parky. Pořadí vůbec nevíme, hlavně moji rodina mi včera řekla, že se vyplatí letět do menšího města a pronajmout auto tam, že to vyjde o dost levněji než ve velkým městech jako LA. Travel month bude skvělej, už se moooc těším, jen to mě pohání dál :) jedem s Annou a její kamarádkou au-pair z Bostonu Tinou, všechny tři jsme přiletěly 5. ledna a Thea se svojí kamarádkou taky au-pair z New Jersey dorazí o týden později, protože přijely 12. ledna :.

6 měsíců v USA

5. července 2015 v 21:24
Dnes je to přesně 6. měsíců co jsem přistála na letišti JFK v New Yorku a zahájila svůj au-pair život. Neuvěřitelně to uteklo. Zažila jsem tu chvilky, kdy jsem byla nejšťastnější osobou na světě, ale samozřejmě také chvilky, kdy jsem se chtěla sbalit a jet domů. Vidím na sobě obrovskou změnu a až dorazím domů, tak jí určitě uvidí ostatí - jednoduše jsem dospěla.

Věci, které mi nebavily nebo nešly, s těma jsem prostě skončila. Byla jsem zvyklá mít maminku za zadkem a věděla jsem, že ona to kdyžtak vyřeší. Nebyla jsem sama sebou - a to je jedna z věcí, za kterou jsem neskutečně ráda, že mi Amerika naučila, tady nemám potřebu se přetvařovat, když se mi něco nelíbí tak to prostě na plnou pusu řeknu. Nejsem už ta malá holka, za kterou ostatní museli mluvit, ne, mám vlastní pusu a umím se ozvat. Neskutečným způsobem jsem se osamostatnila, protože tady co si neuděláš, tak nemáš. Vím kdo jsem a co v životě chci.

Neskutečně si to tady užívám, snažím se každý týden jet do New Yorku. Byla jsem v Jižní Karolíně. Navštívila jsem Washington D.C. - viděla jsem Bílý dům. Potkala jsem Clintnovy (bývalého prezidenta a možná budoucí prezidentku). Vyrazila jsem do Chicaga. Za dva týdny jedu do Philadelphie. V sprnu jedu do Bostonu a se svojí rodinkou na dva týdny do plážového domku na Cape Cod. Na podzim jedu na Niagáry a do Kanady. V lednu pojedu do Los Angeles, Las Vegas, San Franciska, uvidím Grand Canyon. A tohle všechno, všechny ty vzpomínky, mi už nikdo nikdy nesebere. Cestuju si po Státech, plním si své sny. Vidím věci, které jsem dřív viděla jen na fotkách.

Samozřejmě, že se mi stýská po kamarádkách, po tanečáku, po rodině, po normálním životě. Každý skype s našima si říkám, jak bych ráda byla doma a prostě jen zažila takový ten normální den. I když jsem za poslední tři roky moc doma nebyla, jelikož ze školy jsem jela rovnou na tanečák. Chybí mi takový ty dny, kdy rodiče přišli z práce a my jen tak u kafe seděli, tatí četl noviny a já a mamina řešily, co zas nového u nás na vsi. :) nebo když jsem neustále chtěla zpívat a mamina mi musela poslouchat :D - karaoke jo to u nás doma jede. Chybí mi moje ségra, která i přes všechny ty hádky je moje velká ségra a já jí mám moc moc ráda. Chybí mi moje neteř, která je prostě neskutečný sluníčko rodiny a já se nemůžu dočkat až jí vezmu třeba do zoo nebo do kina.

Kamarádi - za 6 měsíců jsem potkala neskutečný počet lidí a pár z nich patří k mým nejlepším kamarádům. Erwin mi občas lezl na nervy, ale když odjížděl tak mi ukápla slzička a když se po třech měsících opět ukázal u mých dveří, byla jsem šťastná jako blecha. Angelo, Thais, Gabi - to jsou další skvělí kamarádi. Thea a Anna jsou moje vrby, kterým říkám všechno, bez nich bych to tady vůbec nedávala. Jsme každá jiná (jen na nás kouknětě), ale přesto všechno nám to skvěle funguje. Až se vrátím, tak Thea ode mě bude bydlet 11 hodin a Anna asi 4, ale já opravdu doufám, že si alespoň jednou za rok najdeme čas a sejdeme se. Moc mi budou chybět.

6 měsíců přede mnou a já se je budu snažit užívat na plno. Miluju to tady, ale už se těším až se vrátím do svého normálního života. Jsem ráda, že jsem si svůj sen splnila a nikdy toho litovat nebudu.

Pokuď tenhle článek čte někdo, kdo o au-pairování přemýšlí, ale neni si 100% jistý - jděte do toho!!! Splňte si svůj sen. Nebudu lhát neni to všechno úžasný - hlavní součástí toho je práce a narazí se na rodiny, které nejsou perfektní. I já mám pár věcí, které bych na své rodině vyměnila, ale v závěru i to je život - nic není perfektní, nikdo Vám nic nestrčí pod nos zadarmo, ne všechno bude podle vašich představ. Jděte do toho, protože litovat toho nebudete.

První prázdninový týden jako au-pair

5. července 2015 v 3:12 6. měsíc
Poslední článek patřící do rubriky 6. měsíc, protože zítra budu slavit půl roku v USA, což je prostě šílený. Neuvěřitelně to uteklo...a znamená to jediné, dalších 6 přede mnou. V tomhle článku se vám rozepíšu krátce o mém prvním prázdninovém nebo spíše táborovém týdnu.

Takže malá začala chodit do tábora, kam odjíždí žlutým školním autubusem, který ji vyzvedá v 8:15. Zpátky se vrací okolo 2:45.

Moje pracovní doba začíná v 7 hodin, takže vstávám v 6:45, abych se připravila. V podstatě se to nedá nazývat pracovní doba, jelikož moje HM ji připravuje snídani, pak všichni snídame, poté s malou koukám na pohádku a host mom ji jde obléct, takže jsem tam jen tak do počtu :) Moje pracovní doba by měla začínat (bude od příštího týdne) ve 2:30 do 6. Tenhle týden byl tak trochu flákací, pro mě...

V pondělí jsem pracovala jen ráno, takže 1, 5 hodiny. Poté jsem jela do White Plains do Michaelse (obrovské papírnictví), kde jsem nechala 30 dolarů za blbé samolepky do mého scrapbooku, který Vám jednoho krásného dne představím. A pak jsem se jen tak toulala po obchodem a snažila se neutrácet (úspěšně). S Theou jsem si zašla na kafčo do Starbucksu a pak jsem sama jela do kina na Jurský svět. Nejvtipnější na tom bylo, že jedna paní se ptala jestli se může posadit vedle mě a její manžel jí říkal, že určitě čekám na nějakýho kluka :) tak jsem trapně musela vysvětlovat, že jsem v kině opravdu sama a nikdo nedorazí :)

V úterý jsem pracovala zase ráno a potom od 5 do půl 9. Okolo 12 hodiny jsme šly s holkama do Starbucksu, objednat jízdenky do Philadelphie - jedeme 18-19. července. Vyzvedla jsem Annu a jely jsme do knihovny, kde na mě konečně vyšla řada s knížkou Papírová města, podle které je natočen film, který má premiéru na konci července, tak si chci nejdřív přečíst knížku.
Moje nejoblíbenější frapéčko - karamel.

Středa - jsem měla pracovat ráno, ale moje HM mi večer oznámila, že mě nepotřebuje, ale místo toho budu pracovat od 3 do 5. Jelikož jsem neměla auto, tak jsem byla zavřená v pokoji a koukala na filmy a četla knížku. Okolo 2 přišla za mnou HM, že mi dnes nepotřebuje vůbec. Paráda ne, na jednu stranu jsem byla ráda, ale vědět to dříve, že budu mít volno celý den, tak jedu do New Yorku. No jo, takže středu jsem prostě strávila zavřenou v pokoji. Potom večer, když se vrátil host dad z práce, tak ugrilovat maso a alespoň jsme si dali dobrou večeři.

Čtvrtek jsem opět pracovala ráno a odpoledne jsem pracovala od 2:30 do 10. S tím, že okolo 4 přijel malý děda, takže jsem měla volno do půl 8, kdy HM malou uspala a poté jela ke kamarádce.

V pátek se tábor nekonal, takže jsem malou měla od 12 do 6, ale strávily jsme ho i s HM, která teď nemá co na práci, takže jsme všechny tři jely do místního bazénu. Večer jsme s holkama šly do naší oblíbené restaurace - palačinky, jelikož Tatiana (au-pair z Německa) odjíždí domů, tak jsme šly naposled posedět.
(aktualizace - chybné informace)
V sobotu, tedy dnes se slaví Den nezávislosti = párty, grilovačky a ohňostroje. Pro mě to ovšem taková párty neni. Ráno jsem s rodinkou jela do jednoho domu, kde dříve bydlel John Jay, americký právník, předseda nejvyššího soudu státu New York, ale jelikož začalo pršet, tak jsme jeli asi tak za 2 hodiny domů. K obědu jsme měli pizzu a poté ve 4 odjížděli na grilovačku ke kamarádům, kam jsem já samozřejmě nebyla pozvaná. Když přijeli, tak malou uspali a jeli se sami koukat na ohňostroj. A já tady sedím, píšu článek a doufám, že alespoň uvidím nějakej malej ohňostrůjek.

Co budu zítra dělat je ve hvězdách, jelikož původně jsem měla jít do kina na Magic Mike XXL - z toho sešlo, tak se nyní snažím najít někoho kdo by chtěl jet zítra do New Yorku...takže asi uvidím zítra.