Dovolená v Chicagu

24. června 2015 v 5:02 |  6. měsíc
Takže tohle je článek č. 2, protože já šikovná jsem ho smazala. Rozhodně nebude tak obsáhlý, jako ten první, protože upřímně na to nemám čas a náladu.

Do Chicaga jsem dorazila ve středu a první zastávkou bylo cestovní centrum Daniela, u kterého jsme se Sárou (au-pair z Maďarska) spaly. Bohužel pršelo, takže namísto Navy Pier jsme se vydaly do Chicagského kulturního centra, kde se zrovna konala retro výstava. Poté jsme šly na Fazoly a podívat se po okolí. V šest hodin už jsme měli sraz s Danielem, který nás odvezl k němu do bytu, kde bydlí s Danielem, jehož rodiče pochází z Polska, tak jsme si i trošku popovídali po našem. Večer jsme zpívali, tančili a prostě se bavili.
Ve čtvrtek jsme ráno vyrazily do centra Chicaga, čekala nás historická tour s průvodcem, která v závěru za moc nestála. Prošly jsme se kolem řeky, která teče a dělí Chicago. Prošly jsme kolem Sears Tower, která patří k nějvětším budovám ve Spojených státech. Odpoledne jsme se vydaly na menší nákupy a koupit večeři, kterou jsme si daly na lavičce u Fazole. Kluci na nás večer čekali v baru, kam mě samozřejmě nepustili, protože mi není 21. Takže jsme se sebrali a zkusili jiný, jenže tam mě nepustili také. Takže jsem nakonec jela s Danielem domů a zbytek zůstal.

V pátek nás čekala skoro tří-hodinová cesta do kampusu Chicagské univerzity, protože jsme dvakrát sedly na jiný vlak!!!! Univerzita opravdu nestojí za nic a jelikož Sára nechtěla platit 30 dolarů za vstup do muzea vědy a techniky, nasedly jsme na autobus a jely zpátky do města. Poté jsme se toulaly u pobřeží jezera Michigan a v Millenium Parku. V 6 hodin jsme se vydaly do Willis Tower, což je druhá největší budova ve Státech a v jednom z pater (nevím jak to lépe vysvětlit) jsou takové buňky, do kterých můžete vstoupit a nacházíte se v totálně proskleném prostoru. Večer šli kluci a Sára (kt. mimochodem je mladší než já, je jí 19, jenže měla pučenou občanku od své kamarádky a v pohodě ji do baru pustili) do baru a já jsem řekla, že zůstanu doma, jelikož nemá cenu, abych chodila od baru k baru a všichni by byli akorát naštvaní.
V sobotu nastal den, kdy jsem byla natěšená, že konečně půjdu na Navy Pier, jenže Sárušce se nechtělo vstávat, když už se konečně probrala, musela si dát sprchu, takže jsme byt opouštěli v 11. V 11:30 nám kluci volali, že našli klíče, které včera ztratili. A když jsme se vracely, tak mi oznámila, že se mnou domů nepojede. Dobrý věděť, né. Okolo 2 hodiny jsem se konečně našla s Miladou (česká au-pair) a společně jsme zašly do české restaurace Klas. Jako "předkrm" byl chleba a máslo, polívka - játrová, hlavní chod - kuře na paprice, dezert - vdolek. Hlavní chod jsem vracela celý, protože se to opravdu nedalo jíst. Poté jsme jely do českého obchodu, kde nám paní prodavačka řekla, že v restauraci ohřávají starý jídla. Pohlericha na ně!!

Více fotek najdete na rajčeti
Jinak sledovat mě můžete na instagramu a facebooku.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.