Trip na ostrov Kiawah

24. dubna 2015 v 15:28 |  4. měsíc

Výlet začal ve středu, kdy jsme ve 3 hodiny vyjely z Chappaquy do Queensu, kde jsme přespávaly u HD rodičů. Babi je skvělá osoba, uvařila super večeři, zase po dlouhé době jsem měla brambory (a ne těstoviny nebo hranolky - což je jediné co doma máme). Pak jsem si chvilku hrála s malou a v půl 8 jí babi uložila a já zalezla do "svého" pokojíku.

Ve čtvrtek jsem vstávala ve 5:45, protože v 6:30 se odjíždělo na JFK letiště. Letadlo odlétalo v 8, jenže moje rodina nějak zapomněla, že letíme z JFK (mysleli, že letím z toho menšího), takže milion lidí. Když jsme jim předali kufry, řekli, že se může stát, že je dopraví až další letadlo! Super...naštěstí jsme letadlo stihli, jen jsme se u toho trochu naběhali. Let probíhal v pohodě - jen 2 hoďky. Já si přečetla všechny letáčky, které byli na sedadlu, protože chytrá jsem si všechno dala do velkýho kufru. Když jsme dorazili na letiště (kufry dorazily), šli jsme zařídit auto - a už jsme si to frčely na ostrov Kiawah, kde budeme do neděle a pak přejížídme do Charlestonu. Bydlíme v Kiawah resort, v jedné z jejich vilek. Musím Vám říct paráda...po obědě jsme vyrazily s host mum a malou na pláž a úžasný - 25 stupňů, oceán poměrně teplej. Večer jsem hlídala od 6 do 11, ale napsali mi, že přijdou později, tak ať jdu v klidu spát a vzhledem k tomu, že sdílím pokoj s malou, tak jsem se ani nebála, protože kdyby něco, tak jí určitě uslyším.

V pátek se malá probudila v 7 a já jí pořád říkala: "Jdi spinkat, ještě neni čas vstávat", ale nějak ji to bylo úplně jedno - zpívala si, křičela...a já si říkáala, tak udělám něco hezkého pro rodiče, nechám je spát....Tak jsem si tu s ní hrála do osmi - vylezem z pokoje a rodiče už dávno vzhůru. Dopoledne mám volno, ale tak co tu mám asi sama dělat - takže jdu s nima na bázen a hřiště. Dělám do 12, protože HM jde do lážní a HD jde hrát golf.........

....s malou jsme šly na pláž, ale tak šíleně foukal vítr, že jsme šly po hodině domů. Daly jsme sváču a zrmzlinu a přesunuly se do bazénu, který je krásně vyhřívaný na 26 stupnů, bohužel "bohudík" zavíraly ve čtyři dětský bazén, ale já radši ten velký, protože pořád tady není takový teplo. Zrovna dneska bylo 20, takže radši jsem ponořená do bazénu. Pak jsme došly domů, HM jí vykoupala, udělala večeři a v půl 7 oba odcházely na nějakou večeři (zase).

Zítra pracuju od 1 do nevidím :) mělo by pršet, ale vážně doufám, že nebude, protože jinak tady neni moc co dělat, je tu jen pláž a bazén. V 5 jdeme na nějakou párty (všichni) a potom půjdu s malou zase zpět do apartmánu, přečkat noc.

EDIT 20:58 (25. 4)

Takže pršelo jako blázen. V 1 hodinu jsme šly k bazénu, kde v altánu probíhala akce pro děti "Vycpi si svého plyšáka". Malá si vybrala kachnu - vycpaly jsme jí, oblékly do baletní sukénky a byl konec :D poté jsme přešly do přírodního cenra - kde mají hady, ještěrky, aligátora. Po druhé přestalo pršet, ale všechno bylo tak šíleně mokré, že jsme zůstaly doma. Malá koukala na film, já si četla knížku a HM si šla zaběhat. Poté jsme se v 5 začali oblékat a v před 6 jsme vyšli. HD "věděl", kde párty probíhá, jenže když jsme tam došly (15 minut cesty), tak tam nikdo nebyl, takže volal kamarádovi a ten mu řekl, že se koná někde jinde, takže dalších 20 minut cesty. Dorazily jsme tam asi v 6:30 a 6:50 už jsem s malou zase odcházela. Ono stejně nebylo co tam dělat, když nikoho neznám. Přírodní centrum tam doneslo želvu, hada a aligátora a malá si na něj šáhla a vyfotila se. Po sedmé jsme dorazily domů a já malou uložila...

Zítra je poslední den co trávíme na ostrově. Má tu být 30 stupnů, takže ráno jdeme do bazénu a odpoledne budeme přejíždět do Charlestonu. HM nám bookla dvě tour - v pondělí si budeme hezky šlapat po městě a v úterý si povezeme prdky v nějakém mini busu - soukromá tour.

1) Mimochodem na facebook jsem hodila pár fotek, co jsem dneska nafotila při cestě na pláž.
2) Kdo neviděl, na youtube je video z DC

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.