Trip do DC - 28.-29. březen

31. března 2015 v 5:15 | Dee |  3. měsíc
Výlet do Washingtonu DC - hlavního města Spojených států začal v pátek 8 hodin, kdy jsem jela vyzvednout Anais (mexiko), Annu (rakousko) a Theu (dánsko). Společně jsme jely na nádraží, kde nás vlak v 8:40 odvezl do NYC, kdy nás autobus do DC odjížděl 15 minut po půlnoci. Došly jsme na místo, odkud autobus odjíždí, ale stále jsme měly 2 hodiny, takže jsme zalezly do nejbližší restaurace (ehm..Subway) a tam přečkaly. Cesta byla dlouhá a spát se mi moc nedařilo, vzhledem k tomu, že Anais seděla přede mnou a pořád si dávala sedačku dolů a já jí neustále opakovala, že nemám místo na nohy, tak ať ji dá nahoru. (s Anais to bude ještě dobrodružství, počkejte si...)

PRVNÍ DEN
Do DC jsme dorazily v 5:40 - zašly jsme pro kafe do Starbucksu a jen jsme čekaly až vysvytne sluníčko a budeme moci pokračovat. V dlouhém čekání jsme přišly na to, že všechna muzea otvírají v 10 :D super né. Vyrazily jsme v 8 - první atrakcí byl Kapitol - místo, kde zasedá Sněmovna reprezentantů a Senátu, bohužel budovu zrovna předělávají. Bylo asi -30 °C!!! (ok, bylo tak - 2, ale kvůli větru se to fakt nedalo), takže jsme se rozhodly najít další Starbucks a přečkat tam do 10. Tam jsme daly snídani a v 10 znovu vyrazily. První zastávkou bylo Národní muzeum přírodní historie - ve kterém jsme viděly zvířata, kostry, lebky - je možnost jít do pavilonu motýlů nebo na 4D kino. Hned vedle je Národní muzeum americké historie, ve kterém naleznete věci z amerických filmů, americkou módu, americké vynálezy, americké jídlo - prostě vše co se týká ameriky a její historie. Dále jsme se vydaly směr Bílý dům, bohužel uvnitř domu na prohlídku jsme nemohly (musí se objednat 3 měsíce dopředu), vyfotily se za branami a pokračoval k Washington Monumentu, kde probíhal
Flying Kite Festival (Festival létajících draků).
Plánovaly jsme jít na Lincolnův památník, na Arlingtonský hřbítov, ale kvůli zimě jsme se vrátily zpátky na Mall a šly do dalšího muzea - Hishhorn - muzeum moderního umění - a pro nás to bylo nejlepší muzeum - uvnitř bylo několik výstav - světla, obrazy, různé sochy, filmy (muž, který stál 24 hodin na Severním pólu). Další muzeum v řadě bylo Národní muzeum letectví a kosmonautiky, které mi zas tak nedostalo, ale tak kluky by asi všechny ta letadélky bavila. Chtěly jsme navštívit ještě Galerii umění, ale zavírali v 6, takže jsme to nestihly. Na hotel jsme mohly přijít až v 9, takže jsme se rozhodly jít do kina a los padl na GET HARD - skvělá komedie, rozhodně jděte, já se smála, až brečela. Film skončil v 8:15, takže na hotel jsme si vzaly taxík.

DISTRICT HOTEL - 25 dolarů za noc

Upřímně chodby nic moc, trochu jsem se bála, ale pokoj úžasný - malý, ale na jednu noc to stačí (i kdybych byla v DC pět dní, tak jsem spokojená) - teplá voda, čistý povlečení, žádnej prach, ručníky, i malý mejdlíčka a šampony byly :) Ráno jsme si zaplatily 5 dolarů za snídani (džus, mléko, kafe, waffle, muffiny, cerálie, tousty).

Dobrodružství s ANAIS - Anais je dvacetiletá holka z Mexika, která k nám dorazila asi před měsícem, celou sobotu jsme se jí snažily zapojovat do konverzace, ale prostě se bavit nechtěla. Neustále si stěžovala, že jí bolí nohy (co s holka představovala, že pojedeme do Washingtonu na výlet a budeme sedět na zadku!!!!), v jednom muzeu dokonce řekla, že na nás počká (takže my se tam hodinu procházely a ona seděla). Když jsme šly do kina, tak jsme se jí zeptala, jestli chce jít a ona řekla, když chcete jít vy, tak jo. My koupily lístky a ona řekla, že na nás počká, že si dá zmrzlinu!!! Na hotelu spala s Annou a já měla jiný pokoj s Theou. V 10 za náma dorazila Anna, že jí Anais řekla ,že jede domů, že jí volala host mum, že musí v 10 večer v neděli pracovat!! Lepší lež jako holka neměla?? Takže z posledních peněz se koupila lístek na 11 v neděli ráno a poslední tečkou bylo. Když jsme šly v půl 9 na snídani, tak ještě spala a řekla, že půjde z hotelu tak v 10 - blázen, nemá internet v mobilu, na nádraží je to tak hodina cesty. Nakonec odcházela s náma 9, protože jsme se musely odhlásit najednou. Domů dorazila v pořádku, ale uprímně - myslím, že s Anais už nic plánovat nebudeme.

DEN DRUHÝ - Po snídani jsme vyrazily do muzea voskových figurín - Madame Tussauds - muzeum je strašně malé a my si myslely, jak ušetřímě, když jsme platily 18 dolarů a v NYC je to za 35!!! Vyfotily jsme fotky s bývalými prezidenti Spojených států, s celebritama a pokračovaly na památník obětem II. Světové války - World War II Memorial a na Lincolnův památník. Já chtěla jít na Arlingtonský hřbitov a na Pentagon, ale už bylo 12 hodin a my odjížděly ve 4, takže jsme to vzdaly, protože plánujeme jet znovu, takže nás to zas tak nemrzelo. U památníku byl také Památník obětem Korejské války. A pak už jsme šlapaly zpátky na Mall na autobusové nádraží, kde jsme se naobědvaly v mém oblíbeném Burger Shacku, k večeri koupily v restauraci, kde mají jen saláty Chopt a vydaly se na místo, kde stál náš autobus (v NYC se stála dlouhá fronta, proto jsme chtěly být na začátku, aby jsme si mohly vybrat dobrá místa). Nakonec se uvolnila místa v autobusu ve 3:30, takže jsme si každá připlatila 5 dolarů a jely skoro o hodinu dříve. Stihly jsme vlak domů v 8:40 - narazily jsme na Micol (novou kamarádku z Itálie) a v Chappaquě na Thais (brazílie), která nakonec hodina Theu domů. Když jsem vezla Annu domů, tak jsme se domluvily, že přespím u ní, protože ona byla doma sama a já bych taky byla).

K večeři jsme si daly rýži (pozor, která se dělá v mikrovlnce!!), zahrály si hru a koukaly na film (...usnuly). Ráno jsme film dokoukaly (Soul Surfer - moc hezký film, pobrečely jsme si) a ve 3 jely do White Plains, jelikož stále sháním plavky a asi nevím, se budu koupat na Evu, protože se mi prostě žádný nelíbí.

NOVÉ FOTKY NA RAJČETI
NOVÉ FOTKY NA INSTAGRAMU
NOVÉ FOTKY NA FACEBOOKU

(FOLLOW ME)
Video bude v následujících dnes - holka má jarní prázdniny, tak mám rozvrh trochu náročnější, tak uvidím).

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.