Březen 2015

Trip do DC - 28.-29. březen

31. března 2015 v 5:15 | Dee |  3. měsíc
Výlet do Washingtonu DC - hlavního města Spojených států začal v pátek 8 hodin, kdy jsem jela vyzvednout Anais (mexiko), Annu (rakousko) a Theu (dánsko). Společně jsme jely na nádraží, kde nás vlak v 8:40 odvezl do NYC, kdy nás autobus do DC odjížděl 15 minut po půlnoci. Došly jsme na místo, odkud autobus odjíždí, ale stále jsme měly 2 hodiny, takže jsme zalezly do nejbližší restaurace (ehm..Subway) a tam přečkaly. Cesta byla dlouhá a spát se mi moc nedařilo, vzhledem k tomu, že Anais seděla přede mnou a pořád si dávala sedačku dolů a já jí neustále opakovala, že nemám místo na nohy, tak ať ji dá nahoru. (s Anais to bude ještě dobrodružství, počkejte si...)

PRVNÍ DEN
Do DC jsme dorazily v 5:40 - zašly jsme pro kafe do Starbucksu a jen jsme čekaly až vysvytne sluníčko a budeme moci pokračovat. V dlouhém čekání jsme přišly na to, že všechna muzea otvírají v 10 :D super né. Vyrazily jsme v 8 - první atrakcí byl Kapitol - místo, kde zasedá Sněmovna reprezentantů a Senátu, bohužel budovu zrovna předělávají. Bylo asi -30 °C!!! (ok, bylo tak - 2, ale kvůli větru se to fakt nedalo), takže jsme se rozhodly najít další Starbucks a přečkat tam do 10. Tam jsme daly snídani a v 10 znovu vyrazily. První zastávkou bylo Národní muzeum přírodní historie - ve kterém jsme viděly zvířata, kostry, lebky - je možnost jít do pavilonu motýlů nebo na 4D kino. Hned vedle je Národní muzeum americké historie, ve kterém naleznete věci z amerických filmů, americkou módu, americké vynálezy, americké jídlo - prostě vše co se týká ameriky a její historie. Dále jsme se vydaly směr Bílý dům, bohužel uvnitř domu na prohlídku jsme nemohly (musí se objednat 3 měsíce dopředu), vyfotily se za branami a pokračoval k Washington Monumentu, kde probíhal
Flying Kite Festival (Festival létajících draků).
Plánovaly jsme jít na Lincolnův památník, na Arlingtonský hřbítov, ale kvůli zimě jsme se vrátily zpátky na Mall a šly do dalšího muzea - Hishhorn - muzeum moderního umění - a pro nás to bylo nejlepší muzeum - uvnitř bylo několik výstav - světla, obrazy, různé sochy, filmy (muž, který stál 24 hodin na Severním pólu). Další muzeum v řadě bylo Národní muzeum letectví a kosmonautiky, které mi zas tak nedostalo, ale tak kluky by asi všechny ta letadélky bavila. Chtěly jsme navštívit ještě Galerii umění, ale zavírali v 6, takže jsme to nestihly. Na hotel jsme mohly přijít až v 9, takže jsme se rozhodly jít do kina a los padl na GET HARD - skvělá komedie, rozhodně jděte, já se smála, až brečela. Film skončil v 8:15, takže na hotel jsme si vzaly taxík.

DISTRICT HOTEL - 25 dolarů za noc

Upřímně chodby nic moc, trochu jsem se bála, ale pokoj úžasný - malý, ale na jednu noc to stačí (i kdybych byla v DC pět dní, tak jsem spokojená) - teplá voda, čistý povlečení, žádnej prach, ručníky, i malý mejdlíčka a šampony byly :) Ráno jsme si zaplatily 5 dolarů za snídani (džus, mléko, kafe, waffle, muffiny, cerálie, tousty).

Dobrodružství s ANAIS - Anais je dvacetiletá holka z Mexika, která k nám dorazila asi před měsícem, celou sobotu jsme se jí snažily zapojovat do konverzace, ale prostě se bavit nechtěla. Neustále si stěžovala, že jí bolí nohy (co s holka představovala, že pojedeme do Washingtonu na výlet a budeme sedět na zadku!!!!), v jednom muzeu dokonce řekla, že na nás počká (takže my se tam hodinu procházely a ona seděla). Když jsme šly do kina, tak jsme se jí zeptala, jestli chce jít a ona řekla, když chcete jít vy, tak jo. My koupily lístky a ona řekla, že na nás počká, že si dá zmrzlinu!!! Na hotelu spala s Annou a já měla jiný pokoj s Theou. V 10 za náma dorazila Anna, že jí Anais řekla ,že jede domů, že jí volala host mum, že musí v 10 večer v neděli pracovat!! Lepší lež jako holka neměla?? Takže z posledních peněz se koupila lístek na 11 v neděli ráno a poslední tečkou bylo. Když jsme šly v půl 9 na snídani, tak ještě spala a řekla, že půjde z hotelu tak v 10 - blázen, nemá internet v mobilu, na nádraží je to tak hodina cesty. Nakonec odcházela s náma 9, protože jsme se musely odhlásit najednou. Domů dorazila v pořádku, ale uprímně - myslím, že s Anais už nic plánovat nebudeme.

DEN DRUHÝ - Po snídani jsme vyrazily do muzea voskových figurín - Madame Tussauds - muzeum je strašně malé a my si myslely, jak ušetřímě, když jsme platily 18 dolarů a v NYC je to za 35!!! Vyfotily jsme fotky s bývalými prezidenti Spojených států, s celebritama a pokračovaly na památník obětem II. Světové války - World War II Memorial a na Lincolnův památník. Já chtěla jít na Arlingtonský hřbitov a na Pentagon, ale už bylo 12 hodin a my odjížděly ve 4, takže jsme to vzdaly, protože plánujeme jet znovu, takže nás to zas tak nemrzelo. U památníku byl také Památník obětem Korejské války. A pak už jsme šlapaly zpátky na Mall na autobusové nádraží, kde jsme se naobědvaly v mém oblíbeném Burger Shacku, k večeri koupily v restauraci, kde mají jen saláty Chopt a vydaly se na místo, kde stál náš autobus (v NYC se stála dlouhá fronta, proto jsme chtěly být na začátku, aby jsme si mohly vybrat dobrá místa). Nakonec se uvolnila místa v autobusu ve 3:30, takže jsme si každá připlatila 5 dolarů a jely skoro o hodinu dříve. Stihly jsme vlak domů v 8:40 - narazily jsme na Micol (novou kamarádku z Itálie) a v Chappaquě na Thais (brazílie), která nakonec hodina Theu domů. Když jsem vezla Annu domů, tak jsme se domluvily, že přespím u ní, protože ona byla doma sama a já bych taky byla).

K večeři jsme si daly rýži (pozor, která se dělá v mikrovlnce!!), zahrály si hru a koukaly na film (...usnuly). Ráno jsme film dokoukaly (Soul Surfer - moc hezký film, pobrečely jsme si) a ve 3 jely do White Plains, jelikož stále sháním plavky a asi nevím, se budu koupat na Evu, protože se mi prostě žádný nelíbí.

NOVÉ FOTKY NA RAJČETI
NOVÉ FOTKY NA INSTAGRAMU
NOVÉ FOTKY NA FACEBOOKU

(FOLLOW ME)
Video bude v následujících dnes - holka má jarní prázdniny, tak mám rozvrh trochu náročnější, tak uvidím).

Happy Birthday to me...

27. března 2015 v 20:29 | Dee
Dnes, 27. března je to přesně 20 let od mého narození a to co pro mě dneska připravily kamarádky jsem opravdu nečekala. Neplánovala jsem nějaké oslavy, jen jsme se domluvily, že zajdeme na oběd do restaurace. Ráno v 10:30 mě vyzvedla Anna (rakousko) a společně jsme jely pro Theu (dánsko) a pro Thais (brazílie). U Thais jsme zůstaly, protože si prý nutně potřebovala dodělat make-up. I se mi Thea ptala, kam že to chci jet na oběď. Jenže když jsme vešly do vnitř čekal na mě transparent Happy Birthday a tajná oslava.

Dostala jsem od nich naprosto dokonalý dárek - transparent a moje vysněná růžová kabelka (kterou jsem si nechtěla koupit, ale snila o ní :D)

Vůbec jsem to nečekala, dokonce i slza mi ukápla, protože jsem si uvědomila (já to teda věděla už dřív), že mám tady vážně skvělé kamarádky a že jsem strašně ráda, že je mám. Ono by totiž nikoho nebavilo být tady sám. Moje první týdny tady taky nebyly nic moc, protože se tu nebylo s kým bavit, každý už měl svojí partu. Proto pokaždé, když dorazí někdo nový, snažím se poslat zprávu nebo email a pozvat třeba na kafe, protože nechci aby tu byl nikdo sám a proto se naše skupina tak rychle rozrůstá a já jsem za to ráda, protože kde jinde bych mohla poznat tolik nových lidí z různých koutů světa.

Na začátku jsem byla jen já a Anna (rakousko), pak dorazila Thea (dánsko), Thais (brazílie), na 4 měsíce přiletěl Erwin (rakousko), poznala jsem se s Gabi (brazílie), Angelem (brazílie) a dneska na oslavu dorazila nová holka z Itálie Micol.

Thais z Brazílie
Můj narozeninový dort - donuty z Dunkin Donuts
Thais (brazílie), Micol (itálie) a Gabi (brazílie)
Skoro celá parta: Thea, Anna, já, Thais, Micol, Angelo a Gabi

Mrzí mi, že nemůžu slavit narozeniny doma s rodinou a kamarádama, ale tahle oslava přece jen stála za to.

Jinak dneska večer odjíždímě do New Yorku na autobus do Washingtonu, takže po víkendu můžete čekat článek.

Další týden v USA...2 měsíce a 2 týdny

23. března 2015 v 2:47 | Dee |  3. měsíc
PONDĚLÍ - jsem pracovala od 2 hodin, opět jsme jely k doktorce, já si početla nudnou knížku (kterou už jsem vrátila do knihovny) a jely domů.

ÚTERÝ - Ráno fitko a hodina kick-boxu (v půlce jsme odešly a šly radši běhat). Pracovala jsem od 2 do 6. Večer jsme plánovaly jít do baru oslavit Den Sv. Patrika, bar byl však totálně plný, takže jsme si s Theou zajely do Dominos pro pizzu a šly do kina na film Kingsman - dobré chvilky střídaly šílené. V 11 jsem dorazila domů, dala rychlou sprchu a šla spát.

STŘEDA - jsem pracovala od 7 do 9 - malá měla nějakou dobrou noc a spala skoro do 8, krása :D v 9 jsem jí odvezla do školky, sama jela domů a Thea mě vyzvedla a znovu jsme jely do Starbucksu plánovat bus do Washingtonu - ani nechtějte vědět co se stalo. Vše jsme objednaly, zaplatily a pak jsme přišly na to, že jsem udělaly kravinu a namísto busu do New Yorku v neděli, jsme objednaly bus na sobotu. To by bylo ještě ok, ale večer jsem přišla na to, že jsme udělaly chybu i u busu do Washingtonu, protože jsme ho objednaly na čtvrtek a ne na pátek :D Jsme dobré plánovačky CO :D

ČTVRTEK - jsem měla playdate ve 12:45 u au-pairky Lary (německo), které skončilo ve 2 a já pokračovala na playdate k mojí holky nejlepší kamarádce, která nemá au-pair, ale chůvu. Ve 4 jsem dorazila domů, četly jsme knížky a už bylo skoro 6 a já jí předávala host mum. S holkama jsem jela do naší oblíbené restaurace s palačinkama :D. Kromě palačinek mají také indické jídlo, tak jsme to zkusily. Už nikdy, ne že by to nebylo dobré, ale celý večer mi z toho nebylo vůbec dobře.

PÁTEK - Snížek, snížek :D můj milovaný snížek zase napadl. 20. března a ono sněží - bláznivé (naštěstí už to zase roztálo). Ráno jsem dostala výplatu, takže jsem jela do Tj Maxxe, kde mám spadeno na sandálky od Michaela Korse, bohužel neměli moje číslo, takže příští týden pojedu do jiného a snad :) Je vtipné, že nakupuju věci na léto, když nám sněží :) Koupila jsem si alespoň šaty a tílko. (abyste si nemysleli, že jsem blázen - letní věci nakupuju, protože v dubnu jedu s rodinou do Jižní Karolíny na pláž - teplo, konečně).

Koněčně jsem vymyslela co udělám se svojí kolekcí čtvťáků - takže večer jsem trávila tvořením knížky o státech USA, kdy ke každému státu připíšu základní info, nalepím čtvrťák a pokuď ve státu budu, přiložím fotku.

SOBOTA - Pracovala jsem od 1 do 10. Malá je nějaká nemocná, takže od 1 do 2 spala, pak jsme hodinu koukaly na pohádky a pak jen četly knížky, protože nebyla schopná dělat nic jiného. K večeři jsem jí dala párek a těstoviny a šla spát.

NEDĚLE - S holkama jsme jely na snídani do Mt. Kisca, kde jsem si dala špenátový wrap z kuřecíma kouskama. Poté jsme jely do Targetu, kouknout na plavky. Do Pleasantville jsme zajely na zmrzlinu - já si dala tu co vypadala nejlépe, ale byl to teda pěknej blevajs :D příště jdu do své oblíbené pistáciové a tečka (žádné zkoušení)...pak jsme se jen projížděly po okolí, jely do parku a objevovaly krásy okolí :D

Pracovala jsem od půl 4 do 6. V 6 jsme celá rodina jela do restaurace. Mňamka...Když jsme dorazili domů, tak mi zazpívali Happy Birthday, sfoukla jsem svíčky na dortu a dostala obálku se 100 dolarovou poukázkou na zakoupení lístku na Broadwayi. (Narozeniny mám až v pátek, ale protože Host dad jede na služební cestu, tak do pátku nebudeme pohromadě)
Špenátová tortila s kuřecím masem, zeleninou a slaninou a něco jako hranolky.
Park v Chappaquě

FUNNY STORY - nakupuju si a přišla za mnou jedna paní, že vypadám jak Taylor Swift. Co myslíte? Já tu podobu nevidím....

Jinak hodně se mi ptáte na další videa. Zítra plánuji natočit speaking challange s kamarádkama z Rakouska, Dánska a Brazílie a po víkendu bude vlog z Washingtonu.

Další víkend v USA

16. března 2015 v 4:08 3. měsíc
SOBOTA - Ráno jsme měly mít sraz ve Starbucksu a plánovat náš výlet do Washingtonu - bohužel jsme dorazily pouze 3 z 5, takže jsme toho moc nenaplánovaly. Našly jsme pouze autobus cca. 50 dolarů a při hledání ubytování, jsme nerazily na couchsurfing, kde jsme zkusily napsat pár lidem a uvidíme zda to vyjde.
Miluju jejich ledovej čas a tiramisu latte.

Potom jsme jely do TJ Maxxe, protože už za měsíc jedu s rodinou do Severní Karolíny na pláž, takže musím koupit nějaké letní věci a hrozně mě zajímaly ceny plavek tam, protože co jsem koukala na internet, tak jako 40 dolarů za obyčejné plavky, když v TJovi můžu sehnat, alespoň nějaké kvalitní. Našla jsem pár kousků, pro které v příštých týdnech zajedu. Od dvou hodin jsem pracovala, takže jsem malou vzala do Wee Zee (dětské centrum), kde jsem zjistila, že 10-pass (vstupenka na 10 vstupů) stojí okolo 400 dolarů (=cca 10 000) - bláznivý co? Z centra jsme odjížděly okolo 5 hodiny a když jsme dorazily domů, tak už se její rodiče chystali odjet na večeři. Malé jsem udělala těstoviny s máslem, které si přála, přihodila jsem pár kuřecích kousků a papriku a sobě udělala to samé, jen jsem to smíchala do salátu. Uložila jsem v půl 8 a poté řešila své věci. V 9 hodin jsem slyšela hlasy pod oknem a kouknu z okna a tam Anna a Thea (au-pairky) - přinesly mi dárek, jako útěchu, že musím pracovat a oni mají volno. Bylo to strašně sladký. V balíčku byly sladkosti. V 10 hodin dorazili rodiče, tak jsem jim předala službu.
NEDĚLE - Můj day off ráno jsem jela pro Theu a Annu a společně jsem vyrazily přes řeku Hudson do Cotton Valley, kde se nachází Dollar Tree (=obchod, kde vše stojí jeden dolar). Poté jsme jely zpátky a zašly na bagel se sýrem (mňamka). Ve 2 hodiny jsme dorazily k Thais domů (brazilka) a společně se poflakovaly v jejím pokoji, zkoukly film Panna nebo Orel (Easy A) a hrály hry. V 6 musela začít pracovat, takže jsme jely domů. Odvezla jsem Annu domů, protože její host mum jí udělala vegetariánskou večeři a já a Thea jsme pokračovaly v našem "dobrodružném" dni. Jely jsme do vedlejšího města - Pleasantville - kde jsme zašly do našeho oblíbené palačinkové restaurace. Tentokrát jsem ji dala palačinku na sladko - nutela, banán a jahody. V 7:05 začínali hrát v kině film Still Alice, který jsem chtěla vidět, takže jsme vyrazily. Pobrečela jsem si, moc krásný film...v 9 jsem odvezla Theu domů, s rodičema jsem pak chvilku koukala na nějakou reality show, ale rozhodla jsem se jít vykoupat a jít se flákat do pokoje. :D

Na asku jsem dostala zprávu o mých gramatických chybách - články píšu v rychlosti a nějaké i/y je mi obvykle úplně jedno :) budu se snažit dávat si na to pozor a pokud najdete chybu, tak jí prostě přeskočte a neřeště.

Další týden v USA

14. března 2015 v 4:28 3. měsíc
Pondělí - konečně jsme se dokopaly (copa dokopaly, ale našetřily) na fitko, kde jsme zaplatily 240 dolarů členský poplatek na rok a 20 dolarů se platí měsíčně. Každou návštěvu si člen může přivést hosta, takže jsme to udělaly tak, že Anna (ap rakousko) je člen a já její host. A těch 240 dolarů jsme si rozdělily na půl. Plánovaly jsme zajít na jednu z jejich lekcí, ale bohužel jsme to nestihly. Fitko je vážně skvělé, někdy hodím fotky. Pracovala jsem od 12 - jela jsem s malou na pravidelné vyšetření k doktoru/psychologovi (nebo co to je), doma jsem si hrály, HM udělala večeři a šlo se spát...

Úterý - ráno fitko, navštívily jsme jednu z lekcí a že na nám dala lektorka do těla - byl to takový aerobik s činkama + kliky a lehy sedy - mix všeho. Byly jsme mrtvé. Dělala jsem od 2 - jela jsem pro ní do školky a ve 3:30 jsem byla domluvená s Aline (německo), že si dáme playdate v Kids U (dětské centrum), kde jsme vydržely až do zavíračky, do 5:30. Pak jsem měla volno, takže jsme jely s Theou (dánsko) na večeři na pizzu a poté jsme jely vyzvednout Thais (brazílie) a jely jsme na měsíční meeting s LCC, který probíhat v trampolínovém centru Rockin Jump. Zaplatily jsme 15 dolarů za vstup a zdarma jsme dostaly speciální ponožky. Konečně jsme se potkaly s novou au-pair Anais (mexiko). S holkama jsme si pořádně zablby a v 9 jsme jely domů.
Středa - jsme vyrazily s holkama do White Plains - na nákupy. Zašly jsme jak do Galerie, kde jsou ty levnější značky, tak do Westchester Mall, kde najdete vyloženě designerké obchody. Můj nejoblíbenější je tam Urban Ouffiters - jen bych jako au-pair potřebovala brát trochu víc dolarů :D Ve Forever 21, který se tu stal mým nejoblíbenějším jsem si koupila legíny a tílko a v Charlotte Russo kytičky do hlavy (na léto). Pracovala jsem od 3 do 10. S malou jsme si hrály, k véče chtěla těstoviny s máslem a sýrem (je nenáročná), vykoupala jsem jí a uložila.

Čtvtek - jsem pracovala od 12 - vyzvedla jsem malou a původně jsme měly jet na playdate k Adrianě z Mexika, ale její malej onemocněl, takže jsem napsala Dominice (česká au-pair) a v půl 4, když odešla její učitelka, tak jsme jely k ní. Děcka si hrály venku, protože konečně tu máme okolo 8 stupňů - 3x sláááva. Večer si jí HM obstarala a my čekaly na HD, až se vrátí domů - HM pro něj zajela na nádraží a cestou vyzvedli sushi. Moje první sushi (ano, nesmějte se) - a docela mňamka, moje druhá zkušenost s hůlkama, už se lepším :D

Pátek - jsem pracovala od 4 (a jelikož mi vzali obě auta, za což se omlouvali, ale tak OK) tak jsem byla doma. Od půl 3 jsem pracovala do půlnoci, kdy rodiče jeli na véčeři do New Yorku. S malou jsme hrály hry, stavěly z lega. K večeři chtěla ravioli se sýrem, k tomu dostala mrkev a salám (protože mi HM řekla, že jí ho mám dát) - ty kombinace tady jsou občas trochu divné. Vykoupala jsem jí, přečetla pohádky, zazpívala a usnula, ani se jednou neozvala.

Vím, že moje týdny jsou strašně nudný :D ale to je prostě au-pair život....

V sobotu se taky nic záživného neděje. Ráno jedeme do Starbucksu plánovat výlet do Washingtonu, kam se strašně těším a pak pracuju od 2 do 10. Neděle máme flákací den s holkama, ale moc ještě nevíme co dělat.

Jinak k dnešnímu dni zbývá 41 dní, než pojedu s rodinou do Severní Karolína - ostrov Kiawah a Charlestown, 92 dní do mé dovolené, kterou pravděpodobně strávím na Floridě a 155 dní, než s rodinou pojedeme na 14 dní na Cape Cod.

Trip nb. 2 in March - 9.3 aneb New York po druhé

9. března 2015 v 5:11 3. měsíc
V neděli jsme podnikli výlet do New Yorku v trochu jiném složení: Anna (rakousko), Thea (dánsko), Thais (brazílie), Erwin (rakousko) a Lena (německo) a později se připojila Haylie (austrálie). Erwin samozřejmě zase zaspal, takže jel vlakem o půl hodiny déle a tím to už začal tenhle šílenej den....

Erwin nám všem oznámil, jak má přípravený plán, chtěl navšítivit spoustu atrakcí jako Sochu svobody, Ellie Island - muzeum, přejít do Brooklynu po Brooklynském mostě, procházka Brooklynem do parku, kde je nejlepší místo, kde vyfotit Manhattan, high-line...a samozřejmě se nic (kromě mostu) nepovedlo a proč?? Protože Erwin neumí nic naplánovat a my byly akorát pěkně naštvané...

Už to začalo tím, že zaspal, protože samozřejmě on jedinej "věděl", jak se dostat k místu, kde si zaplatit cestu lodí na Ellie Island + Liberty Island, také na internetu našel slevový kupón. Napsal nám tedy, kam máme jít a nic těžkého to nebylo. Když jsme došly na určené místo, řekly nám, že tyhle typy výletů nedělají, že musíme jet dolů do New Yorku (do Battery parku). Dorazil Erwin a říkal jen "Promiň, promiň..ale nevadí ne? Nejste naštvané?". Eghhh....

Takže jsme sešli dolů na Times Squere a jeli metrem do Battery parku. Tam nám oznámili, že si musíme cestu lodí booknout 3 dny předem. Všude kolem chodí "ti podivní prodavačí", kteří ti chtějí prodat tu nejlepší nabídku, jak se dostat na ostrovy, samozřejmě jsou v tom háčky :D já tomu prostě nevěřím. Narazila jsem tam na super chlápka, který mi vše ohledně té rezervace vysvětlil a řekl, že prostě dneska se na loď nedostanu. Erwin pak objevil nějakého chlapa, který mu nabídl jet za 30 dolarů dnes, ale objedou lodí ostrov, kde stojí Socha, alenemůžou vystoupit. Né, děkuji..

Takže jsme se rozhodli rozdělit. Lena, Anna a Erwin si zaplatili tenhle "úžasný" výlet a já, Thea a Thais jsme se rozhodly jít někam jinam. Bylo domluveno, že ve 3 se sejdeme před Brooklynským mostem a půjdeme do Brooklynu.
Měly jsme tři hodiny, takže jsme zašly do Museum of American Indians (muzeum o indiánech), kde jsme strávily asi 30 minut, protože nás to nebavilo, ale bylo to zadarmo, takže nás to zas tak nemrzelo. Zašly jsme do Subwaye na oběd, kde mě balil prodavač :D a i jsem dostala zadarmo sušenku - jak milé. Poté jsme si řekly, že prostě půjdeme sami a počkáme na ně na začátku Brooklynu.. Před mostem jsme narazily na pouliční tanečníky, kteří měli připravenou vážně skvělou show (video dám na FB)...

....a poté jsme se prošly po Brooklynském mostě - ten výhled - neuvěřitelný.

Vyfotily asi tak milion fotek a potom nás čekalo jedno dlouhé čekání na Erwina....Našly jsme Starbucks, kde jsem prosím pěkně hodinu čekaly..
Čekaní před Starbucksem a poslouchání Eda Sheerana - super strávaná hodinka :D

...než se ostatí uráčí dorazit do Brooklynu, protože víte co se stalo? Ne, že by vystoupili v Battery Parku, jak bylo domluveno NE, oni jeli lodí až na Times Squere a pak jeli dolů metrem. Po hodině čekání jsme se teda našli. My totálně naštvané, protože už bylo skoro 6 hodin. Erwin nám oznámil, že nyní můžeme jít do parku, že je to hodina cesty a pak můžeme metrem jet na nádraží. Ok, tak jdem.....po 30 minutách chůze nám oznámil, že se přepočítal a že jsou to tak 2 hodiny cesty. :O pak začal s tím, že si můžeme zaplatit taxi, tak jsme se řekly, že nebudeme platit 30 dolarů za taxi, když můžeme jít někdy jindy. Pak si zaplatily kolo za 10 dolarů (které můžeš za 10 dolarů využít na celý dne), že na něm jen přejedou most, aby to bylo rychlejší. Já a Thais jsme řekly, že jdeme pěšky.

Procházka po mostě večer, kdy je tma, bylo pro mě zatím to nejelpší, co jsem tady zažila.
Další vtipná věc byla, že když jsme dorazily na druhou stranu mostu, nikdo tam nebyl. Tak volám Theae (ta jela na kole, protože má špatné koleno a řekla, že to lepší než chůze) kde jsou - oni se ztratili a dorazili na druhou stranu až po nás. Erwin nám oznámil, že zůstávají ve městě a my jely domů totálně vytočené. Problémem totiž bylo, že mi neměly ani jedna auto na nadraží, protože jsme měly jet domů s Erwinem ...úžasné že? Fakt se můžeš spolehnout na své kamarády. Thea teda napsala domů, jestli pro nás můžou přijet. Tak dorazil "její" děda. Koupily jsme mu bonbony M&M, jako poděkování, protože jsou jeho nejoblíbenější.

Když jsem dorazila domů a říkala to rodičům, tak jen řekli, ať příště necháváme plánování na někoho jiného :) A to mi rozhodně uděláme..

Co mě čeká tenhle týden?
V pondělí jdeme konečně zaplatit fitko (plánujeme to už tak měsíc), v úterý máme měsíční meeting s koordinátorkou a naší au-pair skupinou v Rocking Jump (což je místo, kde mají obrovské trampolíny), ve středu jedeme s holkama do White Plains na nákupy, ve čtvrtek jdeme do kina, v pátek jdeme na kafe s novou holčinou z Mexika a klukem z Brazílie, v sobotu jdu zřejmě na průvod ke dni Svatého Patrika (St. Patrick's Day), ale neni to moc jisté, protože pracuju, ale ráda bych tam vzala malou a v neděli zřejmě New York, ale s lepším plánem.

NOVÉ FOTKY NA RAJČETI
NOVÉ FOTKY NA FB
NOVÉ FOTKY NA INSTAGRAMU

Lajkuj, sdílej a komentuj...

Trip do New York City - 7. března

8. března 2015 v 2:07 3. měsíc
V týdnů se toho moc nestalo, jen se chci pochlubit úžasným místem, které jsme objevily a to je restaurace: Little Crepe Street, kde mají palačinky na slano a na sladko. Mňamina :) zkusila jsem BBQ a s houbama a úžasný.

V 9:30 mě vyzvedla Anna (rakousko) a společně jsme jely pro Theu (dánsko). Na nádraží jsme se potkaly s Thais (brazílie) a Gabi (brazílie) a společně jely do New Yorku. Erwin (rakousko) samozřejmě nezvládl vstát takhle "brzo", takže slíbil, že se připojí později.

První zastávka byla Macy's, což je 4-patrový obchodní dům, kde Thea sháněla rtěnka - nesenala, takže jsme šly do Sephory, která byla hned kousek vedle, kde si koupila svojí vysněnou tmavě hnědou rtěnku. Já samozřejmě s prádznou neodešla: koupila jsem si fialovou rtěnku, tužku na oči a co mi udělalo radost: na konci března mám narozeniny a jako dárek jsem dostala dvě rtěnky od NARS (růžovou a červenou).
Pak jsme se konečně našli s Erwinem a zašli na jídlo: korejská restaurace. Dala jsem si nudle se zeleninou a houbama. Všem moc chutnalo, jen to bylo až MOOOC kořeněné. Dále jsme se chtěli projít kolem řeky Hudson a vzít si trajekt na Ellie Island a Statue of Liberty, ale nějak nám nedošlo, že už jsou dvě hodiny a já jsem se musela vrátit domů vlakem v 5, protože jsem od 7 pracovala. Nakonec jsme se rozhodli jít na Wall Street...a co se nestalo..
Erwin, asi jediný který rozumí metru, zavelil a my jsme ho následovaly na metro. S Annou jsme chtěly kafe, takžejsme našly Starbucks (slává)a daly si horkou čokoládu :) Pak nastal problém, jak se dostat na Wall Street :) rozhodly jsme se vrátit na stejnou stanici a prostě nastoupit na to samé číslo. Přijelo číslo 3 a my jeli 1, ale Erwin řekl, že můžeme jet i 2 a 3, takže jsme nastoupily. :D v metru nás čekala show, kdy dvě holky pustily hudbu a začaly jak šílené tancovat a že se máme přidat k nim D: No a samozřejmě jsme přejely naší stanici a dostaly jsme se až do Brooklynu...
Vyfotily jsme se alespoň a jelikož na Brooklynský most jdem zítra, tak jsme se vrátily na zastávku a jely na Grand Central, kde už na nás čekala Thea. Společně jsme se vrátily domů - já pracovala od 7 do 11, kdy rodiče jeli na večeři.

Každý den si povídáme o tom co bylo, jak jsme spokoji a tak. Všechno je pohodě, já ke svému štěstí zjistila, že mám internet v mobilu, jen to bylo vypnuté. Řekli mi, že na výlet v dubnu do Jižní Karolíny si musím koupit věci na léto - no to mi asi nenapadlo, když říkaly, že budeme na pláži :D a to byl vše. Zítra jedeme do New Yorku znovu a plánujeme výlet po Brookylnu, takže zase čekejte článek.

Otázky ?

4. března 2015 v 3:58
Plánuji natočit FAQ video, takže pokud máte nějaké otázky ohledně programu, mého život jako au-pair - zeptat se můžete na vše.

Kam mi můžeš napsat?
• ask.com (odkaz v menu)
• E-mail: andrea.kantovaa@gmail.com
• facebook: Dee v USA
• komentář pod článek

Trip do New York City - 1. března

2. března 2015 v 3:50 | Dee |  2. měsíc
Po měsíci, což je šílené jsem se dostala do City, původně mělo být 10 °C, takže jsme plánovali jet lodí na Ellis Island a pokračovat na Liberty Island, kde stojí Statue of Liberty (Socha svobody), bohužel včera se změnila předpověď a předpověděli, že bude sněžit. :(

Vlakem jsme jeli v 11: já, Anna (rakousko) a Erwin (rakousko) a na Grand Central se k nám připojila Lena (německo). Jelikož začalo sněžit rozhodli jsme se, že Socha svobody není dobrý nápad a že radši půjdeme do muzea 9/11. Metrem jsme dorazili na World Trade Center, kde dvojčata stála a nyní tam stojí Ground Zero a muzeum. Zaplatili jsme 24 dolarů a vešli dovnitř, samozřejmě nás čekala kontrola jako na letišti.
Mě celá tahle 9/11 věc strašně zajímá. Když se to stalo, bylo mi 6 let, takže jsem to nějak neprožívala, ale pár let zpátky jsem začala sledovat různé dokumenty a videa. Muzeum 9/11 bylo tedy rozhodně místo, které jsem chtěla v NYC navštít a musím Vám říct, že pokud někdy zavítáte do New Yorku, rozhodně musíte jít. Byli jsme tam skoro 3 hodiny. Mám pro Vás fotky, které jsem uložila na rajče, takže koukněte tam (odkaz je v menu nebo dole v článku). Já se dokonce v jedné části rozbrečela - jsou tam různé koutky, kde můžete slyšet ty, kteří zemřeli při nehodě, jak volají domů. A zrovna v tomhle hovoru volala letuška svému manželovi a říkala mu, že letadlo přepadli, ale že si myslí, že to bude v pořádku, že ho moc miluju a ať vzkáže celé rodině, že je moc miluje. Poté co jsme prošli celé muzeum jsme na sebe skoro vůbec nepromluvili - je to prostě strašně silné, když vidíte všechny ty fotky, vzkazy co posílali domů. (Doma mi HD řekl, že v muzeum v životě nebyl a ani tam v životě nepůjde, protože při nehodě zemřeli dva jeho kamarádi :( ) muselo to být prostě strašné.

Jinak kdo by měl zájem na youtube najdete spoustu dokomentů o pádu dvojčat
Potom jsme zašli do irského baru/restaurace, protože Erwin si strašně chtěl dát pivo a měli jsme hlad. Dali jsme si burgera, protože prostě tady jsou nejlepší. :D a poté jsme prošly Century 21 obchod a pak jsme meterem jeli zpět nahoru a šli do Macy's, další obchod, protože Erwin sháněl kabelku pro jeho sestru. Nevybral....šli jsme na Times Squere do M&M obchodu a pak na Grand Central a v 7 jeli domů. Samozřejmě na nádraží moje auto totálně zasněžené a v takových chvilkách si říkám, co sakra dělám v New Yorku, proč nejsem v Kalifornii? :D
Erwin, já, Lena a Anna na Times Squere
Chvilka slávy na Times Squere

Jinak tenhle týden bych měla v pondělí konečně zaplatit za fitko, v úterý jdem na karaoke, čtvrtek pravděpodobně půjdeme k němu koukat na film, pátek ?, sobota výlet kolem Chappaquy, neděle - NYC Brooklyn ? nebo muzeum.

Město, kde bydlím..

1. března 2015 v 2:26 2. měsíc
Za pět dní to budou 2 měsíce, co jsem dorazila do Spojených států a 9. března to budou 2 měsíce co jsem v rodině. Ze začátku to bylo s malou trošku těžší, jelikož ode mě nechtěla nic, všechno chtěla po mámě, ale myslím, že už se tam pomalu dostáváme a jelikož čas letí strašně rychle, tak než si zvykne, tak pojedu domů :D o tom ale tenhle článek není. Rozhodla jsem se, že Vám pokusím představit město, ve kterém bydlím.

Takže bydlím v Chappaquě (čti čapakvě) ve státě New York. Město je součástí oblasti Westchester Country, jehož hlavním městem je White Plains (15 minut ode mě). V roce 2000 mělo město přes 9 000 obyvatel. New York City mám hodinu vlakem.

Město není velké, ale je strašně roztažené, v podstatě se skládá z takových 2 částí. Je tady spoustu malých obchodů - butiky s oblečením, železářství, elektro.. asi tak milion salonů krásy (opravdu, jen na hlavní silnici je jich 5!!!!), restaurace (italská, asijská, thajská, mexická), drogerie, cukrárna (s výbornou zmrzlinou), starbucks, dunkin donut a perkárna.

Zajímavost: Bydlí taky bývalý prezident Bill Clinton s Hilary Clintonovou, herec Ben Stiller a někdo mi říkal, že i herec Kevin Costner.

VOLNÝ ČAS:
Ehm..pokud myslím, volný čas přes den, tak jediná možnost jak se tu zabavit je si jít sednout na kafe, dát si oběd. Jelikož nám tady většině neni 21 a tím pádem jsme nezletilé, nemůžeme skoro nikam. Do baru Vás pustí jedině, když je Vám 21, takže máme smůlu. Objevily jsme však jeden bar v Mt. Kisco (5 minut), který každý večer pořádá různé akce (karaoke, kulečníkový turnaj...) a je asi jediný v okolí, do kterého můžeme jít, musíme tedy předložit občanky, ale když budeme pít vodu, tak tam sedět můžeme :). Další super věc tady je KINO, které tady je skoro v každém větším městě. V úterý mají snad všude slevu a lístek stojí jen 6 dolarů. A to se vyplatí!!!! Už jsem tady byla 4x a to na filmech: Taken 3, The Wedding Ringer, 50 Shades of Grey, The Duff a plánujeme další a další filmy...

NÁKUPY:
Nejbližší město, kam jet nakupovat je Mt. Kisco (5 minut cesty), kde je TJ Maxx, kde seženete designerské kousky za málo peněz. Mají kosmetiku, kabelky, spodní prádlo, obelečení, vybavení do domu, jídlo...VŠE. Zatím jsem si koupila batoh od Steveho Maddena (z 80 dolarů na 25 neber to, že :D), boty do tělocvičny spodní prádlo, doplňky do pokoje...Další je Target, což bych přirovnala k našemu Tescu - obleční, potraviny...Do obchoďáku musím do White Plains (15 minut), kde najdu značky jako Victoria's Secret, Rue21, Charlote Russe, Forever 21, 2 Cute. Potom je tam další obchod, kde je Lush, Mac, Gucci, Tommy Hilfiger, Steve Madden....
DOMY:
Na své cestě po městě jsem Vám vyfotila pár domů. Najdou se tu obrovská sídla, ale také baráčky velikosti garáže. Třeba zrovna u nás v ulici je barák velkej asi jako můj pokoj + koupelna. Náš dům patří asi k těm středním, ale co jsem tak navštíila další au-pairky, tak náš je o dost malý. Vím, že host parents koukají po novým domě, ale pořád tak nějak řeší, jestli se vyplatí kupovat barák nebo opravit tenhle.
Nějaké další fotky:

VIDEO:
Omlouvám se za kvalitu: video jsem uložila, smazala z PC a až pak jsem přišla na to, v jaké kvalitě to je :( příště se polepším.