Trip do New York City - 25.1.

27. ledna 2015 v 1:18 |  1. měsíc
Nedělní výlet začal po osmé hodině, kdy jsem vyrazila pro Annu (au-pair z Rakouska), zašly jsme si do Dunkin Donuts pro snídaňi a v 8:47 vyrazily vlakem do NYC.

Na nádraží Grand Central Terminal jsme dorazily kolem 10. hodiny. Řídily jsme se tak trochu aplikací Google Maps (která zrovna 2x nepomáhala) a vlastním instinktem. Nejdříve jsme udělaly takové kolečko kolem nádraží na Chrystal Building a pak pokračovali kolem New York Public Library po 5. Avenue dolů. Samozřejmě jsem to nevychytala s botama (vzala jsem si kozačky a to na chození opravdu nebylo), takže jsem se snažila vychytat nějaký obchod s botama. A ano byla jsem na 5té Avenue, která je celá posetá obchody, takže přece jen jsem jeden obchod a našla Conversky za 40 dolarů (1000 Kč). V Madison Square Parku jsem se přezula :D a mohly jsme pokarčovat. Samozřejmě jsme cestou narazily na pár obchodů a nemohly jsme se vyhnout Victoria's Secret. V podstatě nic moc jsme nekoupily, protože čekal nás celý den chození a chodit s taškama (nic moc...).

Dále jsme dorazily k Flatiron Building, budově která opravdu vypadá jak žehlička. Anny host dad tam dokonce pracuje..jen taková zajímavost a šly jsme dál a dál a nohy nás bolely :D zašly do Starbucksuna kafe a na sváču a byly jsme totálně vyšťavené, ale šlapaly jsme dál. Bohužel jsme minuly Washington Square Park, kam jsem chtěla (ale tak příště). Před náma (ve veliké dálce) byl totiž World Trade Center, místo, kde stály dvojčata. Na místě je také muzeum, které rozhodně v budoucnu navštívím. Po Broadway street jsme došly k Charging Bullovi, zlatý býk, kterému když si sáhneš na kulky budeš mít štěstí. Dále kolem National Museum of American Indian dolů k Battery Parku, kde je výlet na Statue of Liberity (Socha svobody).

Ná zpáteční cestu jsme si vzaly metro, protože po svých to opravdu nejde (večer jsem našla, že to bylo 10 kilomterů). Metrem jsme dojely na Times Squere, které je kouzelné, ale ne tak kouzelné jako večer, takže jsme si poznamenaly, že se tam prostě vrátíme. V hledání známých míst jsme pokračovaly. Viděly jsme: Hard Rock Café, Rockefeller Center (bez stromečku ze Sám doma :(), našly místo, kde se natáčí pořady stanice NBC, Radio Hall, Museum of Modern Art (Muzeum moderního umění - má HM mě upozornila, že když dávaly jméno Moderní, měli si uvědomit, že za 30 let do umění už tak moderní nebude).
Po 5th Avenue jsme se vydaly zase dolů na Times Squere. Začalo se stmívat a na to jsme čekaly. Times Squere v noci, úplně něco jiného. Všude světla, velké obrazovky a samozřejmě postavičky, které se s tebou velice rádi vyfotí (za poplatek, i když jsou všude cedule, že je to ZADARMO). Na Times Squere jsme zašly do obchodu Disney, kde na nás koukaly sáme Elsy, Anny a Mimoňové. A pak se vydaly zpět na nádraží a v 7:22 jsme vyrazily zpět domů. Z nádraží jsem odvezla Annu domů, sebe...a byla totálně mrtvá.

Příští návštěvu plánujeme zajít do Central Parku a tak celkově projít druhou stranu New York City.

A to byl můj DEN v NYC a co se děje teď: Všude jsou VAROVÁNÍ před dnešní sněhovou bouří. HM (host mum) kamarádky rodina se dokonce nastěhovala na pár dní do hotelu, kdyby vypadl proud. U nás doma to nikdy moc nehrotí. To že má napadnout metr sněhu je asi pravda a říkají, že pokud vypadne proud tak jídla máme hodně a svíčky taky :)

VÍCE FOTEK:

1 člověk ohodnotil tento článek.